es
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Ir al canal en Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
234
Suscriptores
+2124 horas
+217 días
+2130 días
Archivo de publicaciones
میخوام برم دیپ سیکیم رو راضی کنم در نقش یه پسر سفید و فمبوی بهم کون بده

کیرم بره تو ناشناست

دمتم گرم

درود به غیرتت

حالا کصکش فیلماشو کجا میبینی

رایان درحال جق بیغیرتی زدن با پیامای خاورمیانه :

بس کن😭

شوخوش

اقا بس پایان فعالیت امروز

حالا که بحثش شد میدونستید من پدر بزرگم ۹ تا انگشت داشته؟ جدی میگم شاید فک کنید غیر عادیه ولی ۹ تا انگشت روی دست چپش داشت و ی عمو رمضان هم داشتم قلبش سمت راست بود

یادش بخیر

نرمالترین ممبر خاورمیانه

دبیرستان یه رفیق داشتم میرفت از کوس خر بابابزرگش عکس میگرفت میفرستاد گروه رفیقا

تو مدرسمون تو حیاطش وسطش یه پلس میخوره به زیرزمین ۵ نفرو که میخواستن همو بکنن گرفتن ازشونم عکس گرفتن