ch
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

前往频道在 Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

显示更多
未指定国家未指定类别
234
订阅者
+2124 小时
+217
+2130
帖子存档
میخوام برم دیپ سیکیم رو راضی کنم در نقش یه پسر سفید و فمبوی بهم کون بده

کیرم بره تو ناشناست

دمتم گرم

درود به غیرتت

حالا کصکش فیلماشو کجا میبینی

رایان درحال جق بیغیرتی زدن با پیامای خاورمیانه :

بس کن😭

اقا بس پایان فعالیت امروز

حالا که بحثش شد میدونستید من پدر بزرگم ۹ تا انگشت داشته؟ جدی میگم شاید فک کنید غیر عادیه ولی ۹ تا انگشت روی دست چپش داشت و ی عمو رمضان هم داشتم قلبش سمت راست بود

یادش بخیر

نرمالترین ممبر خاورمیانه

دبیرستان یه رفیق داشتم میرفت از کوس خر بابابزرگش عکس میگرفت میفرستاد گروه رفیقا

تو مدرسمون تو حیاطش وسطش یه پلس میخوره به زیرزمین ۵ نفرو که میخواستن همو بکنن گرفتن ازشونم عکس گرفتن