es
Feedback
my soul...

my soul...

Ir al canal en Telegram

خودم : https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
217
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
-130 días
Archivo de publicaciones
بچه که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتی فقط خودت تو خونه‌ای و کسی نیست، بزرگ که شدم فهمیدم حتی میشه وسط یه مهمونی هزار نفره هم تنها بود.

ولی صدای بارون 🤌🤌

Mensaje de voz00:25

+2
Dorcci – Be Koja Residi.mp38.45 MB

Mensaje de video00:13

چشام هیچوقت از دیدن ماه خسته نمیشه ..🌙

موهای سفیدی که هی داره رو سرمون زیاد میشه اینا ارثی نیستش .حرفای نزده تو‌دلمونه

آدمی زاده دیگه :ساعت ها دراز کش به سقف خیره میشه ولی تو خیالش با خودش میجنگه ؛از یکی انتقام میگیره .یه جایی رو ترک میکنه . خسته میشه.میخوابه !!

دلم خسته نیست دلم مُرده .خیلی وقته که هیچی توش نیست جز سکوت وسردی همه فکر میکنن من قوی ام اما واقعیت اینه که فقط ((بی حس شدم )) اونقدرى ضربه خوردم كه ديگه چيزى تكونم نمیده. نه خوشحالى، نه ناراحتى، نه بودن كسى، نه رفتن كسى.. هيچى. عجيبه كه وقتى زيادى درد بكشى، روح آدم اتومات خاموش مى شه من دقیقا تو همين وضعيتام... با بغض هایی كه ديگه حتى راه گلو رو هم پيدا نمیكنن كاش يكى بود بفهمه آدم وقتى زیاد قوى نشون ميده يعنى ديگه اختيار خودش نيست؛ یعنی تهش رسیده

قوی بودن یعنی :کسی نفهمه چی کشیدی..

sticker.webp0.17 KB

+1
Shervin Hajipour - Tamame Man.mp35.42 MB

Mensaje de video00:18

یه مدل خوابیدن داریم به نام ،غم خواب . یعنی همش میخوابی تا از ناراحتی فرار کنی امیدوارم بهش مبتلا نشید.

هیچ کس نمیفهمه چقدر سخت میشه وقتی حتی با خودتم غریبه ای وقتی وسط خنده هات .یه صدای خفه تو سینت میگه "دیگه نمیکشم " گاهی فقط دلم میخواد یه جایی باشم که لازم نباشه قوی باشم لازم نباشه تظاهر کنم که حالم خوبه فقط یه گوشه ،با خود واقعیم ،باهمه ی خستگی ،ترس و سکوتی که سال هاست قورت دادم .

زندگی جورى ميگذره كهﻗشنگ میفهمی داریوش چی خونده:عجب بیهوده تکراریست این دنیا

کاش الان دغدغم حل کردن پیک نوروزیم بود.

آدم فقط تو بچگی وسط بازار گم نمیشه بعضی وقتا، وسط زندگی گم میشه.. مامانش هم نیست پیداش کنه..

Mensaje de video00:12

🌑🌛