ar
Feedback
my soul...

my soul...

الذهاب إلى القناة على Telegram

خودم : https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
217
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
بچه که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتی فقط خودت تو خونه‌ای و کسی نیست، بزرگ که شدم فهمیدم حتی میشه وسط یه مهمونی هزار نفره هم تنها بود.

ولی صدای بارون 🤌🤌

رسالة صوتية00:25

+2
Dorcci – Be Koja Residi.mp38.45 MB

رسالة فيديو00:13

چشام هیچوقت از دیدن ماه خسته نمیشه ..🌙

موهای سفیدی که هی داره رو سرمون زیاد میشه اینا ارثی نیستش .حرفای نزده تو‌دلمونه

آدمی زاده دیگه :ساعت ها دراز کش به سقف خیره میشه ولی تو خیالش با خودش میجنگه ؛از یکی انتقام میگیره .یه جایی رو ترک میکنه . خسته میشه.میخوابه !!

دلم خسته نیست دلم مُرده .خیلی وقته که هیچی توش نیست جز سکوت وسردی همه فکر میکنن من قوی ام اما واقعیت اینه که فقط ((بی حس شدم )) اونقدرى ضربه خوردم كه ديگه چيزى تكونم نمیده. نه خوشحالى، نه ناراحتى، نه بودن كسى، نه رفتن كسى.. هيچى. عجيبه كه وقتى زيادى درد بكشى، روح آدم اتومات خاموش مى شه من دقیقا تو همين وضعيتام... با بغض هایی كه ديگه حتى راه گلو رو هم پيدا نمیكنن كاش يكى بود بفهمه آدم وقتى زیاد قوى نشون ميده يعنى ديگه اختيار خودش نيست؛ یعنی تهش رسیده

قوی بودن یعنی :کسی نفهمه چی کشیدی..

sticker.webp0.17 KB

+1
Shervin Hajipour - Tamame Man.mp35.42 MB

رسالة فيديو00:18

یه مدل خوابیدن داریم به نام ،غم خواب . یعنی همش میخوابی تا از ناراحتی فرار کنی امیدوارم بهش مبتلا نشید.

هیچ کس نمیفهمه چقدر سخت میشه وقتی حتی با خودتم غریبه ای وقتی وسط خنده هات .یه صدای خفه تو سینت میگه "دیگه نمیکشم " گاهی فقط دلم میخواد یه جایی باشم که لازم نباشه قوی باشم لازم نباشه تظاهر کنم که حالم خوبه فقط یه گوشه ،با خود واقعیم ،باهمه ی خستگی ،ترس و سکوتی که سال هاست قورت دادم .

زندگی جورى ميگذره كهﻗشنگ میفهمی داریوش چی خونده:عجب بیهوده تکراریست این دنیا

کاش الان دغدغم حل کردن پیک نوروزیم بود.

آدم فقط تو بچگی وسط بازار گم نمیشه بعضی وقتا، وسط زندگی گم میشه.. مامانش هم نیست پیداش کنه..

رسالة فيديو00:12

🌑🌛