my soul...
Ir al canal en Telegram
https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475
Mostrar másEl país no está especificadoLa categoría no está especificada
202
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
-130 días
Archivo de publicaciones
202
گفت: از دور که به خودت نگاه میکنی
چی میبینی؟!
گفتم: کسی که از بیچارگی صبور شد،
و از دوام آوردن قوی.
202
از واژه "دست تنها" هم خوشم اومده
غم و استقلال زیادی توشه.
انگار میتونی آستینت رو بکشی رو چشمات،
اشکات رو پاک کنی و بعد کوه رو بذاری
رو دوشت و به جلو حرکت کنی
«دست تنها، دست تنها، دست تنها.»
202
واقعیت اینه که زندگی نه انقدر بلنده
که بخوایم تنهایی بگذرونیمش،
نه اونقدر کوتاه که بخوایم؛
با هر کسی این تنهایی رو پر کنیم...
202
«من یاد گرفتم با خودم حرف بزنم،
با سایهام راه بروم، با سکوت بخندم.
میدانی، آدم وقتی زیاد تنها بماند، دیگر
از نبودنها نمیترسد.»
202
و یهو تبدیل شدم به کسی که دیر جواب
میده، تنهایی رو ترجیح میده، اگر انرژی
منفی حس کنه، ناپدید میشه و اگر دیگه
کسی باهاش در ارتباط نباشه، براش
اهمیتی نداره.
202
نه توانایی متوقف کردن افکارم را دارم
و نه توانایی حرف زدن دربارهشان را.
فقط مدام در حال چرخیدن در مغزم
هستند و من حتی نمیتوانم اشک بریزم.
انگار فکر کردن و زجر کشیدن تنها
کاریست که میتوانم انجام دهم.
202
رشد درد داره، ولی میارزه، خوش رنگ
و لعابت میکنه، تراشت میده، جلات
میده، برق میافته به ریخت و قیافت،
درد دارهها، تا دلت بخواد، صدای
شکستن استخونات رو میشنوی، ولی
میارزه.
202
آقا اصلاً ما عصبی، بداخلاق، زودرنج،
ما انبار باروت
ولی شما هم تا کبریت نکشی آتیش
نمیگیریم که.
202
من؟ نجات دهندهای که هیچکس
نجاتش نداد، شنوندهای که هیچکس
به حرفهایش گوش نکرد، دلگرم کنندهای
که هیچ دلگرمیای نداشت، حامیای که
هیچکس حمایتش نکرد، امید بخشی که
از همه ناامید تر بود .
202
بزرگسالی ولت نمیکنه، همهش باید ادامه
بدی؛ با حال خسته، شکسته، غمگین،
ضعیف و درمونده.
202
من هیچ وقت اون دانش آموز محبوب نبودم
هیچ وقت بهترین رفیق نبودم
هیچ وقت نزدیک ترینِ هیچکس نبودم
مرهم بودم ولی مرهمم نبودن
هیچ وقت اون فرد دوست داشتنی نبودم
هیچ وقت آدم امن زندگی هیچکس نبودم
هیچ وقت عزیز کسی نبودم
هیچ وقت بود و نبودم تو زندگی هیچکس مهم نبوده
هیچ وقت باهوش ترین نبودم
هیچ وقت برای کسی خاص نبودم
هیچ وقت برای یکی قشنگترین نبودم
هیچ وقت بهترین امکاناتو نداشتم
هیچ وقت اونی که میخواستم نشده
هیچ وقت بهترین نبودم
تا جایی که یادم میاد همیشه برای همه بودم دلسوزی کردم، اعتماد کردم و ضربه خوردم، برای مشکلاتشون همه خودمو گذاشتم سعی کردم مورد اعتماد باشم، خیانت نکردم، از کسی سو استفاده نکردم، خواستم اگه کسی تو زندگیم تا بوده خاطره خوب از من داشته باشه
ولی همه جا فقط من بودم.....
هیچ وقت نشد بهترین باشم و همیشه معمولی بودم و هستم اما همیشه خودم بودم ...!
202
من بد نشدم، فقط فهمیدم دور و برم
چخبره، دیدم و فهمیدم هر کسی چقدر
به فکر منه یا برام ارزش قائله، یاد گرفتم
به هر کسی چه اندازه بها بدم، نگین
فلانی بد شده، بگین چیکار کردم که
یه آدم دیگه شده.
202
زندگی چقدر عجیب است!
بدون هیچ چیز میآیی، برای همه چیز
میجنگی و در نهایت؛ همه چیز را رها میکنی
و بدون هیچ چیزی میروی…
202
راستش من خیلیم به خودم افتخار میکنم،
چون همیشه اون تصمیم سختتره رو
گرفتم، پاره هم شدم ولی تهش نتیجهشو
دیدم. ممنون عزیزم.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
