Cortex MBTI
Open in Telegram
MBTI decoded, not defined.
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
5 058
Subscribers
+19924 hours
+7307 days
+3 92430 days
Posts Archive
5 109
به عنوان یه Entp که عموما کرم بسیاری برای ارتباط با این تایپ دارم میگم، دسته های متفاوتی دارن، و یکی از جذابترین نوع هاشون intj هادسه که از قضا به بلوغ رفتاری و افکاری رسیده.
پس بزارید این دسته رو شرح بدم:
اروم، مرموز، بسیار اصیل و مودب هستن، به شدت با دقتان، به سختی پیدا میشن، علاقه به حضور توی غار دارن و عموما از بشریت ناراضی ان، ولی اگر موفق بشی از محدود خطر رد بشی، محبت، احترام، توجه و عشقی رو دریافت میکنی ک بی مثاله، همچنین کاریزمای بالایی دارن، عموما نظراتشون رو با فکت های قابل استعلام میزنن و ۵۰ درصدشون قلم خوبی توی نوشتن دارن، اون بسته بودنشون هم ادمو خیلی کنجکاو میکنه
5 109
یه فکت دیگه که درمورد istp فهمیدم
اینجوری بود که من از دردو دل کردن بدم میاد و صرفاً وقتی شروع میکنم به توضیح و تعریف یسریچیزایی که یا اطلاعاتی هستن که باید در جریان باشی یا دنبال راهکار یا راه حلی براش هستم
کلا با همینجوری حرف زدن انگار حال نمیکنن
5 109
خببببب
من تجربهی دوستی عمیق با یه intj رو داشتم اصلا خوب نبود
در عین اینکه خیلی مغرور بود اعتماد به نفس کافی نداشت و همش فکر میکرد من دارم خودم رو بالاتر از اون میبینم با اینکه اصلا این احساسو نداشتم
احساسات سرکوب شدهی زیادی داشت که توی یه دعوای معمولی کوچیک فوران میکرد و به خودش اجازه میداد هرچی از دهنش درمیاد بار کنه
تماما میترسید که ترکش کنم و مدام میگفت قبل از من ترکش کردن و در عین حال خودش کاری میکرد آدما ترکش کنن
بنظرم این تایپ یا خیلی خوبن یا افاضاحن و بستگی به آدمش داره
5 109
Istp کلا اگه دردیم داشته باشه به هیچکس نمیگه و خب فضایی که دارن و تنهایی برای ریکاوری کردن خیلی براشون مهمه و خب وقتی توی اون مود باشن که میخوان تنها باشن واقعا دلشون نمیخواد کسی پا پیچشون بشه ، سوالایی که سه سر و ته ندارن رو مخشون میره
5 109
سلام من یه intj ام
اکسمم intj
مدت زمان طولانیای با هم بودیم حدود پنج سال
اشتباهاتی کردم اون اوایل چون سنم کم بود و اولین رابطم بود
الان رفته و راه ارتباطی رو قطع کرده
چیکار کنم ببخشتم
5 109
راجب وابستگی واقعا درسته ممکنه تو هم تبدیل به یکی از پروژه هایی بشی که دوست داره تا آخر عمر روش کار کنه ولی بعضی آدما ممکنه زیر این همه عشق یهویی از طرف istp تعجب کنن یا نتونن بپذیرن
چون این افراد قبل بروز دادن علاقهشون بهت کاملا جدی با خودشون تصمیم میگیرن
5 109
یکی از istp هایی که میشناسم istp-t و خیلی جالبه خیلی وقتا صرفاً برای اینکه حال نداره توضیح بده و قانع کنه میگه نمیدونم ولی همون حین که حال نداره اگه یکی که جزو دایره محدودشه (ادم مهم زندگیش) سره یچیز ساده مثل ای وای من اینو نمیفهمم چرا اوکی نیست فلان چیز بدون کلمه ای پا میشه اقدام به کمک کردن میکنه و جالبه از تعریف و تمجید کلامی و ... خوشش نمیاد-
کلا ترکیب عجیبین و اگه سلیقت باشن
خیلی خاص و جالن
5 109
https://t.me/MBTIcortex/2407
نه متاسفانه؛
همونطور که گفتم عاشق که میشن بعدش کسی به چشمشون نمیاد
قبل از من با کسی تو رابطه بودن و رابطه شون عالی بود از هر نظر
دختره خیانت میکنه کات میکنن ،
بعد ۶ ماه باهم اشنا میشیم ،فکر میکردم میشه به مرور فراموشش کنه ولی خب نشد
5 109
https://t.me/MBTIcortex/2404
حس کردم اولین باره دارم میبینم یه intj میخواد تایپش عوض بشه؟ چجوری!!!
از نشانههای intj نبودنه
5 109
فکر نکنم istp ها زیاد اینجوری باشن که حق با منه در واقع حتی وقتشون رو هم تلف بحث نمیکنن چون نتیجهای نداره براشون
5 109
من با یه istp تو رابطه بودم
واقعا ادم وفاداریه ، خیلییی منفعت طلبه ولی اهمیت میده
پرتلاشه و تکیه گاه خوبیه ، واسه ساختن زندگی میشه بهش اعتماد کرد
اگه عاشقت بشه میتونی همه چیو بخ اون بسپاری
مواظبته ، کادو میده ، تلاش میکنه خوشحال باشی
ولی وقتی عاشق شه وابسته شه دیگه هیچکسسسس به چشمش نمیاد هیچچچکسسس اصلا تغییر پذیر هم نیست
عالی ان واقعا
5 109
چجوری تایپ تون عوض میشه؟ من از وقتی که یادم میاد intj بودم... 🫠 دوست داشتم enfp میبودم
5 109
https://t.me/MBTIcortex/2366
هر دو دفعه که دوستام istp بودن شدیدا باهاشون به مشکل خوردم
خیلی اینطوری بودن که حق با ماست.
5 109
https://t.me/MBTIcortex/2396
آفرین دقیقا.
حتا تو دوستی هم اگه ببینیم یکی وقتی رو مودش نیستیم هی میخاد بیاد سمتون و کمکمون کنه کنارش میزنیم
چون عادت کردیم که همچیو خودمون با فاصله گرفتن و تنها بودن حل کنیم(باز این میتونه یه چیز شخصی باشه که یکی دیگه این مدلی نباشه)
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
