ch
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

前往频道在 Telegram

MBTI decoded, not defined.

显示更多
未指定国家未指定类别
5 058
订阅者
+19924 小时
+7307
+3 92430
帖子存档
به عنوان یه Entp که عموما کرم بسیاری برای ارتباط با این تایپ دارم میگم، دسته های متفاوتی دارن، و یکی از جذابترین نوع هاشون intj هادسه که از قضا به بلوغ رفتاری و افکاری رسیده. پس بزارید این دسته رو شرح بدم: اروم، مرموز، بسیار اصیل و مودب هستن، به شدت با دقت‌ان، به سختی پیدا میشن، علاقه به حضور توی غار دارن و عموما از بشریت ناراضی ان، ولی اگر موفق بشی از محدود خطر رد بشی، محبت، احترام، توجه و عشقی رو دریافت میکنی ک بی مثاله، همچنین کاریزمای بالایی دارن، عموما نظراتشون رو با فکت های قابل استعلام میزنن و ۵۰ درصدشون قلم خوبی توی نوشتن دارن، اون بسته بودنشون هم ادمو خیلی کنجکاو میکنه

یه فکت دیگه که درمورد istp فهمیدم اینجوری بود که من از دردو دل کردن بدم میاد و صرفاً وقتی شروع میکنم به توضیح و تعریف یسری‌چیزایی که یا اطلاعاتی هستن که باید در جریان باشی یا دنبال راهکار یا راه حلی براش هستم کلا با همینجوری حرف زدن انگار حال نمیکنن

خببببب من تجربه‌ی دوستی عمیق با یه intj رو داشتم اصلا خوب نبود در عین اینکه خیلی مغرور بود اعتماد به نفس کافی نداشت و همش فکر میکرد من دارم خودم رو بالاتر از اون میبینم با اینکه اصلا این احساسو نداشتم احساسات سرکوب شده‌ی زیادی داشت که توی یه دعوای معمولی کوچیک فوران می‌کرد و به خودش اجازه می‌داد هرچی از دهنش درمیاد بار کنه تماما می‌ترسید که ترکش کنم و مدام می‌گفت قبل از من ترکش کردن و در عین حال خودش کاری می‌کرد آدما ترکش کنن بنظرم این تایپ یا خیلی خوبن یا افاضاحن و بستگی به آدمش داره

Istp کلا اگه دردیم داشته باشه به هیچکس نمیگه و خب فضایی که دارن و تنهایی برای ریکاوری کردن خیلی براشون مهمه و خب وقتی توی اون مود باشن که میخوان تنها باشن واقعا دلشون نمیخواد کسی پا پیچشون بشه ، سوالایی که سه سر و ته ندارن رو مخشون میره

سلام من یه intj ام اکسمم intj مدت زمان طولانی‌ای با هم بودیم حدود پنج سال اشتباهاتی کردم اون اوایل چون سنم کم بود و اولین رابطم بود الان رفته و راه ارتباطی رو قطع کرده چیکار کنم ببخشتم

راجب وابستگی واقعا درسته ممکنه تو هم تبدیل به یکی از پروژه هایی بشی که دوست داره تا آخر عمر روش کار کنه ولی بعضی آدما ممکنه زیر این همه عشق یهویی از طرف istp تعجب کنن یا نتونن بپذیرن چون این افراد قبل بروز دادن علاقه‌شون بهت کاملا جدی با خودشون تصمیم می‌گیرن

یکی از istp هایی که میشناسم istp-t و خیلی جالبه خیلی وقتا صرفاً برای اینکه حال نداره توضیح بده و قانع کنه میگه نمیدونم ولی همون حین که حال نداره اگه یکی که جزو دایره محدودشه (ادم مهم زندگیش) سره یچیز ساده مثل ای وای من اینو نمیفهمم چرا اوکی نیست فلان چیز بدون کلمه ای پا میشه اقدام به کمک کردن میکنه و جالبه از تعریف و تمجید کلامی و ... خوشش نمیاد- کلا ترکیب عجیبین و اگه سلیقت باشن خیلی خاص و جالن

عاشق بودن مهمه.

https://t.me/MBTIcortex/2407 نه متاسفانه؛ همونطور که گفتم عاشق که میشن بعدش کسی به چشم‌شون نمیاد قبل از من با کسی تو رابطه بودن و رابطه شون عالی بود از هر نظر دختره خیانت میکنه کات میکنن ، بعد ۶ ماه باهم اشنا میشیم ،فکر میکردم میشه به مرور فراموشش کنه ولی خب نشد

جالبیش اینجاست یه مدت با intj ها حال نمیکردم ولی کل زندگیمو intj بودم

حال نمی‌کردم تا وقتی خلافش ثابت شد.

نظر خودت هم درمورد istpها میگی؟

https://t.me/MBTIcortex/2404 حس کردم اولین باره دارم میبینم یه intj میخواد تایپش عوض بشه؟ چجوری!!! از نشانه‌های intj نبودنه

فکر نکنم istp ها زیاد اینجوری باشن که حق با منه در واقع حتی وقتشون رو هم تلف بحث نمی‌کنن چون نتیجه‌ای نداره براشون

بودی؟ یعنی دیگه نیستی؟

من با یه istp تو رابطه بودم واقعا ادم وفاداریه ، خیلییی منفعت طلبه ولی اهمیت میده پرتلاشه و تکیه گاه خوبیه ، واسه ساختن زندگی میشه بهش اعتماد کرد اگه عاشقت بشه میتونی همه چیو بخ اون بسپاری مواظبته ، کادو میده ، تلاش میکنه خوشحال باشی ولی وقتی عاشق شه وابسته شه دیگه هیچکسسسس به چشمش نمیاد هیچچچکسسس اصلا تغییر پذیر هم نیست عالی ان واقعا

https://t.me/MBTIcortex/2390 وای دقیقاااا یه جوری وابسته میشن خدا میدونه

چجوری تایپ تون عوض میشه؟ من از وقتی که یادم میاد intj بودم... 🫠 دوست داشتم enfp میبودم

https://t.me/MBTIcortex/2366 هر دو دفعه که دوستام istp بودن شدیدا باهاشون به مشکل خوردم خیلی اینطوری بودن که حق با ماست.

https://t.me/MBTIcortex/2396 آفرین دقیقا. حتا تو دوستی هم اگه ببینیم یکی وقتی رو مودش نیستیم هی میخاد بیاد سمتون و کمکمون کنه کنارش می‌زنیم چون عادت کردیم که همچیو خودمون با فاصله گرفتن و تنها بودن حل کنیم(باز این میتونه یه چیز شخصی باشه که یکی دیگه این مدلی نباشه)