Melbourne Confession
Open in Telegram
2 901
Subscribers
+224 hours
+27 days
+5330 days
Data loading in progress...
Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '26
September '26
+13
in 0 channels
August '26
+100
in 0 channels
Get PRO
July '26
+205
in 1 channels
Get PRO
June '26
+566
in 1 channels
Get PRO
May '26
+350
in 1 channels
Get PRO
April '26
+1 268
in 1 channels
Get PRO
March '26
+777
in 0 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 04 September | +8 | |||
| 03 September | +4 | |||
| 02 September | +1 | |||
| 01 September | 0 |
Channel Posts
weii, keputusan kelulusan jpa bila laa,takutnyaaa ya Allah semoga dapattt AAMINN
r- kann manaa nak tauu nebes laa takut x dapat😭
betuiii weiiii takuttt,ada yg kata minggu keduaa,jadinya minggu depan kaaa
r- 11/9 ni result
| 2 | weii, keputusan kelulusan jpa bila laa,takutnyaaa ya Allah semoga dapattt AAMINN
r- kann manaa nak tauu nebes laa takut x dapat😭
betuiii weiiii takuttt,ada yg kata minggu keduaa,jadinya minggu depan kaaa | 1 |
| 3 | weii, keputusan kelulusan jpa bila laa,takutnyaaa ya Allah semoga dapattt AAMINN
r- kann manaa nak tauu nebes laa takut x dapat😭 | 34 |
| 4 | weii, keputusan kelulusan jpa bila laa,takutnyaaa ya Allah semoga dapattt AAMINN | 31 |
| 5 | anyone tau bila ptptn masuk untuk sem depan?
24/9 tak silap | 36 |
| 6 | anyone tau bila ptptn masuk untuk sem depan? | 69 |
| 7 | Ada lagi ke siswa yg rayuan kolej still dlm proses? | 87 |
| 8 | result 3.48 lagi sikit nak dekann 😔 anyone tau tak mcm mana nak recheck ?
same here nak tau jugakk !! sapa ii tolongg explain pliss | 104 |
| 9 | RM 10 JE UNTUK SEMUA BAHAN MUET NI?! 😱
Ya, anda tak salah baca. Untuk harga RM 10 , anda dapat akses penuh 100 materials :
✅ Nota Padat & Mudah Faham
✅ Koleksi Past Year 2021-2025
✅ Video Tutorial & Model Test
Tak perlu membazir masa cari nota asing-asing. Kami dah sediakan semuanya untuk Writing, Reading, Speaking & Listening. 🎯
Bantu diri anda untuk lebih yakin sebelum masuk dewan exam.
☎️ PM sekarang:
https://wa.link/we6u4h | 92 |
| 10 | ✨ 𝐂𝐀𝐍𝐕𝐀 𝐏𝐑𝐎 / 𝐄𝐃𝐔𝐂𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍 ✨
👑 𝐑𝐌𝟏𝟎 𝐎𝐍𝐋𝐘 / 6 bulan
✅ Upgrade own account
✅ Full Pro Access
✅ No login details needed 🔒
✅ Support all devices 💻📱
✅ Instant access
💖 Unlimited templates, fonts, premium elements & background remover!
🎓 Sesuai untuk student & personal use
📩 PM sekarang
https://wa.link/y9ak9j | 84 |
| 11 | - 3 hari lepas result | 93 |
| 12 | Bila boleh tahu no bilik ya | 97 |
| 13 | 🏠 RUMAH UNTUK DISEWA (SISWI)- KEKOSONGAN 3 ORANG
📍 fasa 4 taman lembah bujang
🔖advantages rumah:
📌3 bilik
📌2 bilik air
📌porch muat dua kereta
📌full awning (boleh park kereta lagi)
📌berpagar
📌kipas setiap bilik
📌almari
📌dapur gas + tong gas
📌mesin basuh
📌meja makan
📌peti sejuk
📌penyidai baju
📌katil, tilam
🏠-rm 700
👤- rm117 (tidak termasuk api air)
anything direct: https://t.me/mochicimoll | 101 |
| 14 | nak ngorat girl yang lonely sebab sama macam saya jugak, bonus kalau petite and specky🫣
try bagi fig
@yangmanayangterbaik | 99 |
| 15 | nak ngorat girl yang lonely sebab sama macam saya jugak, bonus kalau petite and specky🫣
try bagi fig | 98 |
| 16 | nak ngorat girl yang lonely sebab sama macam saya jugak, bonus kalau petite and specky🫣 | 96 |
| 17 | hai saya nak tanya saya student last sem dan saya punya result dapat D+ (GA) maksudnya saya kena ambik sup paper ataupun repeat whole sem (untuk subj itu sahaja)
- GA tu stand for GAGAL atau GAGAL ASSASMENT ? | 123 |
| 18 | No text... | 125 |
| 19 | No text... | 117 |
| 20 | No text... | 114 |
