Melbourne Confession
Kanalga Telegram’da o‘tish
2 895
Obunachilar
+124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kun
+4830 kun
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '26
+5
0 kanalda
Avgust '26
+100
0 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+205
1 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+566
1 kanalda
Get PRO
May '26
+350
1 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1 268
1 kanalda
Get PRO
Mart '26
+777
0 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 03 Sentabr | +4 | |||
| 02 Sentabr | +1 | |||
| 01 Sentabr | 0 |
Kanal postlari
Seniors yang dulunya diploma im144 then sambung degree, bole share tak korang sambung degree dlm course apa dan flow dia? Ada short sem gak ka?
one of the im144 senior here, cam aq, aq continue dgn course lib management je, dapat sini gak, flow dia cam biasa jelah apply penerapan then masuk, then isi borang potong kredit for a few subjects, then voila, study cam takdak hari esok. short sem xdak
| 2 | Ayuh Perbanyakkan Selawat📿
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلٰى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلٰى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ
Daripada Abu Umamah RA, bahawa Nabi SAW bersabda:
أَكْثِرُوا عَلَيَّ مِنَ الصَّلَاةِ فِي كُلِّ يَوْمِ جُمُعَةٍ؛ فَإِنَّ صَلَاةَ أُمَّتِي تُعْرَضُ عَلَيَّ فِي كُلِّ يَوْمِ جُمُعَةٍ، فَمَنْ كَانَ أَكْثَرَهُمْ عَلَيَّ صَلَاةً كَانَ أَقْرَبَهُمْ مِنِّي مَنْزِلَةً
Maksudnya: “Perbanyakkanlah berselawat ke atasku pada setiap hari Jumaat. Sesungguhnya selawat yang dibaca oleh umatku akan dibentangkan kepadaku pada setiap hari Jumaat. Barangsiapa yang paling banyak berselawat ke atasku, maka dia akan berada paling hampir denganku (di dalam Syurga).”
[Riwayat al-Baihaqi (5995)] | 20 |
| 3 | اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ | 20 |
| 4 | اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ | 20 |
| 5 | اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ | 19 |
| 6 | ade tak wi belum tidur
Ade | 56 |
| 7 | ade tak wi belum tidur | 92 |
| 8 | wa wi sekalian, nk tnye kalau tk open acc asnb tak blh access result exam ke utk esok?
alamak betul ke ni?
taktau la wehh i nampak poster ni, tu yang i tanya | 127 |
| 9 | ⚜️RUMAH UNTUK DISEWA || KEKOSONGAN 1 ORANG ( SISWI SHJ ) ⚜️
📍Alamat Rumah untuk Disewakan:
89A Jalan bujang indah 1,taman lembah bujang indah, bedong
Perincian Rumah:
✅️3 bilik tidur
✅️2 bilik air
✅️Katil
✅️tilam
✅️peti ais
✅️mesin basuh
✅️Dapur gas
Jumlah Penyewa: 7 orang
Jumlah Kekosongan: 1 orang
Jantina Penyewa yang Dicari: siswi ( yang pembersih dan bersikap toleransi )
Anggaran Kadar Sewa:
(satu kepala: rm 100/px)
(satu rumah: RM 700)
Jika berminat boleh contact ( 019 467 0737 ) | 136 |
| 10 | hye, anyone ade tak yang dapat kolej but taknak, plis pm me 🙏🏻
Klu ada yg dpt then decide taknak, mmg konfem bangang😌 baik takyah mohon kolej klu camtu
ye sia, mende lah
- weh pls nak tahu jugak sape yang dapat and betul" tanak duk kolej 🥹
-saya dapat tapi taknak duduk kolej , boleh bagi fig takk kita borak sana ??
hye, this my fig sunflowers_.9 , dm me asapp | 143 |
| 11 | roommate tak boleh pilih ke ? Atau kena daftar sekali baru dapat bilik sekali? tak paham
student baru ke lama
student lama. boleh ke pilih roommate
boleh. buat surat rasmi (kalau bilik berdua yes both kena buat) then hantar pejabat kolej. dalam surat sila sertakan KENAPA dan ALASAN muhasabah nak duduk berdua/berempat. go try posibility untuk dapat tu taktahu can try goodluck. | 155 |
| 12 | Hai korang, maaf lari topik sikit tapi nak tanya korang, ada sesiapa tahu tak mengenai rumah/bilik sewa yang murah dalam lingkungan RM100 lebih area UiTM Arau. Kalau ada, nanti korang bagitahu saya di bawah mesej ini ya. Nanti saya pm sebab urgent. Terima kasih kepada yang sudi menolong. | 174 |
| 13 | alamak kita pun nak tahu juga pls anyone help | 170 |
| 14 | Korang i nak tanya about muet..saya amik muet hujung bulan 10 nanti tapi saya decide macam tak yakin nak pergi..kena buat surat ke or biar macam tu?anyone yang tahu can explain please.terimakasih | 171 |
| 15 | hai anyone tahu about result penerapan degree keluar bila ? | 172 |
| 16 | wa wi sekalian, nk tnye kalau tk open acc asnb tak blh access result exam ke utk esok?
alamak betul ke ni? | 216 |
| 17 | wa wi sekalian, nk tnye kalau tk open acc asnb tak blh access result exam ke utk esok? | 256 |
| 18 | sem 2 and dapat kolej tak boleh aply sticker ke? | 265 |
| 19 | https://platoapp.com/link/392z44cuvqnsa main Plato sekali jom | 272 |
| 20 | RM 10 JE UNTUK SEMUA BAHAN MUET NI?! 😱
Ya, anda tak salah baca. Untuk harga RM 10 , anda dapat akses penuh 100 materials :
✅ Nota Padat & Mudah Faham
✅ Koleksi Past Year 2021-2025
✅ Video Tutorial & Model Test
Tak perlu membazir masa cari nota asing-asing. Kami dah sediakan semuanya untuk Writing, Reading, Speaking & Listening. 🎯
Bantu diri anda untuk lebih yakin sebelum masuk dewan exam.
☎️ PM sekarang:
https://wa.link/we6u4h | 275 |
