uz
Feedback
Melbourne Confession

Melbourne Confession

Kanalga Telegram’da o‘tish

Confess je la nk confess apaa @Confesshereee_bot

Ko'proq ko'rsatish
2 895
Obunachilar
+124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kun
+4830 kun

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Sentabr '26
Sentabr '26
+5
0 kanalda
Avgust '26
+100
0 kanalda
Get PRO
Iyul '26
+205
1 kanalda
Get PRO
Iyun '26
+566
1 kanalda
Get PRO
May '26
+350
1 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1 268
1 kanalda
Get PRO
Mart '26
+777
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
03 Sentabr+4
02 Sentabr+1
01 Sentabr0
Kanal postlari
Seniors yang dulunya diploma im144 then sambung degree, bole share tak korang sambung degree dlm course apa dan flow dia? Ada short sem gak ka? one of the im144 senior here, cam aq, aq continue dgn course lib management je, dapat sini gak, flow dia cam biasa jelah apply penerapan then masuk, then isi borang potong kredit for a few subjects, then voila, study cam takdak hari esok. short sem xdak

2
Ayuh Perbanyakkan Selawat📿 اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلٰى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلٰى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ Daripada Abu Umamah RA, bahawa Nabi SAW bersabda: أَكْثِرُوا عَلَيَّ مِنَ الصَّلَاةِ فِي كُلِّ يَوْمِ جُمُعَةٍ؛ فَإِنَّ صَلَاةَ أُمَّتِي تُعْرَضُ عَلَيَّ فِي كُلِّ يَوْمِ جُمُعَةٍ، فَمَنْ كَانَ أَكْثَرَهُمْ عَلَيَّ صَلَاةً كَانَ أَقْرَبَهُمْ مِنِّي مَنْزِلَةً Maksudnya: “Perbanyakkanlah berselawat ke atasku pada setiap hari Jumaat. Sesungguhnya selawat yang dibaca oleh umatku akan dibentangkan kepadaku pada setiap hari Jumaat. Barangsiapa yang paling banyak berselawat ke atasku, maka dia akan berada paling hampir denganku (di dalam Syurga).” [Riwayat al-Baihaqi (5995)]
20
3
اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ
20
4
اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ
20
5
اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ
19
6
ade tak wi belum tidur🫩 Ade
56
7
ade tak wi belum tidur🫩
92
8
wa wi sekalian, nk tnye kalau tk open acc asnb tak blh access result exam ke utk esok? alamak betul ke ni? taktau la wehh i n
wa wi sekalian, nk tnye kalau tk open acc asnb tak blh access result exam ke utk esok? alamak betul ke ni? taktau la wehh i nampak poster ni, tu yang i tanya
127
9
⚜️RUMAH UNTUK DISEWA || KEKOSONGAN 1 ORANG ( SISWI SHJ ) ⚜️ 📍Alamat Rumah untuk Disewakan: 89A Jalan bujang indah 1,taman lembah bujang indah, bedong Perincian Rumah: ✅️3 bilik tidur ✅️2 bilik air ✅️Katil ✅️tilam ✅️peti ais ✅️mesin basuh ✅️Dapur gas Jumlah Penyewa: 7 orang Jumlah Kekosongan: 1 orang Jantina Penyewa yang Dicari: siswi ( yang pembersih dan bersikap toleransi ) Anggaran Kadar Sewa: (satu kepala: rm 100/px) (satu rumah: RM 700) Jika berminat boleh contact ( 019 467 0737 )
136
10
hye, anyone ade tak yang dapat kolej but taknak, plis pm me 🙏🏻 Klu ada yg dpt then decide taknak, mmg konfem bangang😌 baik takyah mohon kolej klu camtu ye sia, mende lah - weh pls nak tahu jugak sape yang dapat and betul" tanak duk kolej 🥹 -saya dapat tapi taknak duduk kolej , boleh bagi fig takk kita borak sana ?? hye, this my fig sunflowers_.9 , dm me asapp
143
11
roommate tak boleh pilih ke ? Atau kena daftar sekali baru dapat bilik sekali? tak paham student baru ke lama student lama. boleh ke pilih roommate boleh. buat surat rasmi (kalau bilik berdua yes both kena buat) then hantar pejabat kolej. dalam surat sila sertakan KENAPA dan ALASAN muhasabah nak duduk berdua/berempat. go try posibility untuk dapat tu taktahu can try goodluck.
155
12
Hai korang, maaf lari topik sikit tapi nak tanya korang, ada sesiapa tahu tak mengenai rumah/bilik sewa yang murah dalam lingkungan RM100 lebih area UiTM Arau. Kalau ada, nanti korang bagitahu saya di bawah mesej ini ya. Nanti saya pm sebab urgent. Terima kasih kepada yang sudi menolong.
174
13
alamak kita pun nak tahu juga pls anyone help
170
14
Korang i nak tanya about muet..saya amik muet hujung bulan 10 nanti tapi saya decide macam tak yakin nak pergi..kena buat surat ke or biar macam tu?anyone yang tahu can explain please.terimakasih
171
15
hai anyone tahu about result penerapan degree keluar bila ?
172
16
wa wi sekalian, nk tnye kalau tk open acc asnb tak blh access result exam ke utk esok? alamak betul ke ni?
216
17
wa wi sekalian, nk tnye kalau tk open acc asnb tak blh access result exam ke utk esok?
256
18
sem 2 and dapat kolej tak boleh aply sticker ke?
265
19
https://platoapp.com/link/392z44cuvqnsa main Plato sekali jom
272
20
RM 10 JE UNTUK SEMUA BAHAN MUET NI?! 😱 Ya, anda tak salah baca. Untuk harga RM 10 , anda dapat akses penuh 100 materials : ✅ Nota Padat & Mudah Faham ✅ Koleksi Past Year 2021-2025 ✅ Video Tutorial & Model Test Tak perlu membazir masa cari nota asing-asing. Kami dah sediakan semuanya untuk Writing, Reading, Speaking & Listening. 🎯 Bantu diri anda untuk lebih yakin sebelum masuk dewan exam. ☎️ PM sekarang: https://wa.link/we6u4h
275