en
Feedback
Zer0 Cr@ck

Zer0 Cr@ck

Open in Telegram

Привет @durov Канал не нарушает правила Telegram. Нет спама, оскорблений, порнографии или незаконной торговли. Пожалуйста, пересмотрите жалобы. Спасибо! ➖➖➖➖➖ 🔔Authors: @itis_sia @anotherL11ne @MrMRH87 @Beny_zero ➖➖➖➖➖➖ اعتماد : t.me/zero_cerack_trust

Show more
1 508
Subscribers
-424 hours
-127 days
+15030 days
Posts Archive
دفتر مرکزی شرکت سحاب پرداز امروز مورد حمله مشترک جنگنده‌های ایالات متحده و اسرائیل قرار گرفت طبق گفته ها و گزارشات ، شرکت سحاب پرداز، عامل اصلی فیلترینگ اینترنت بود.

رفقا داریم یه روشی رو تست میکنیم تا اخر امشب خبر میدم👍🤫

چند شبه واقعا نخوابیدیم و دنبال یه راهی هستیم که بهتون معرفی کنیم خواهشا انقدر پیوی رو شلوغ نکنید راهی پیدا کنیم اطلاع رسانی میکنیم! واقعا خیلی خستم😪

چقدر همچی بوداره از قبل همچی مشخص بود رفقا! احتمالا قراره آتش بس بشه ولی تموم نمیشه ادامه داره البته احتماله محدودیت ها کمتر میشه به زودی البته رهبر جدیدتون باید تصمیم بگیره اگر زنده بمونه🤷

به یه چیز های عجیبی رسیدیم رفقا صبر کنید داریم برسی میکنیم.

واقعا هیچ ایده ای از بابت اینکه چطوری یک سریا تانل میزنن به جز اینی که گفتم ندارم. به نظرم شل کنید لذت ببرید🤷

اونی که دیسلایک زده ت.-خم های جمهوری اسهالی در دهانش است😂👍

اون ایپی هایی که TCP HANDSHAKE موفق داشتن با خارج طبق گفته های دیشبمون ایپی هاشون تعلق گرفته به یه کشور دیگه. (یا رنج قدیمیه یا ماله یه کشور دیگه بوده یانا تعلق داده به ایران هنوز اپدیت نشده)

میخواییم اسکن کنیم یه سری از رنج های دیتاسنتر های خاص رو ببینیم چی به چیه!😪

طبق گزارشات کاربران چنل : یکی از دوستانمون از سرور خارج رنج ایران رو اسکن کرده و گویا ۴۰۰ رنج دسترسی به خارج دارن یعنی ایران اکسس نیستن!!!

رفقا کسی سرور ویندوز ایران داره ک.-رکی و قانونیش فرقی نداره میخوام یه چیزی اسکن کنم. ایران اکسس باشه یا نباشه هم فرقی نداره. @anotherL11ne

در جمهوری اسلامی هر وقت اوضاع پیچیده می‌شود، اینترنت تبدیل می‌شود به اولین قربانی. نه چون اینترنت مقصر است، بلکه چون ساده‌ترین راه برای پنهان کردن مشکل این است که ارتباط مردم با جهان را قطع کنی. دنیای امروز با داده و ارتباط می‌چرخد؛ ولی ظاهراً هنوز بعضی‌ها فکر می‌کنند می‌شود با خاموش کردن اینترنت، واقعیت را هم خاموش کرد. دیگر هیچ چیز پنهان نیست دست شما کامل رو شده از دختران خرابتون بگیرید تا مردان دزد و حوص بازتون…

در جمهوری اسلامی هر وقت اوضاع پیچیده می‌شود، اینترنت تبدیل می‌شود به اولین قربانی. نه چون اینترنت مقصر است، بلکه چون ساده‌ترین راه برای پنهان کردن مشکل این است که ارتباط مردم با جهان را قطع کنی. دنیای امروز با داده و ارتباط می‌چرخد؛ ولی ظاهراً هنوز بعضی‌ها فکر می‌کنند می‌شود با خاموش کردن اینترنت، واقعیت را هم خاموش کرد. دیگر هیچ چیز پنهان نیست دست شما کامل رو شده از دختران خرابتون بگیرید تا مردان دزد و حوص بازتون…

در روزهای اخیر برخی منابع مدعی شده‌اند که مقام‌های جمهوری اسلامی برای جلوگیری از حملات سایبری احتمالی از سوی آمریکا و اسرائیل، دست به محدودسازی گسترده اینترنت در ایران زده‌اند. اما از نگاه فنی، قطع یا محدود کردن اینترنت یک راهکار ابتدایی و غیرحرفه‌ای در حوزه امنیت سایبری محسوب می‌شود. در معماری امنیت شبکه، دفاع مؤثر معمولاً بر پایهٔ تقویت زیرساخت‌ها، پایش مداوم ترافیک، به‌روزرسانی سیستم‌ها و مدیریت دقیق آسیب‌پذیری‌ها انجام می‌شود؛ نه با قطع کردن دسترسی کاربران. بسیاری از کارشناسان معتقدند چنین تصمیم‌هایی بیشتر شبیه یک واکنش سیاسی و کنترلی است تا یک استراتژی علمی برای مقابله با تهدیدات سایبری. در عمل نیز این نوع محدودیت‌ها علاوه بر آسیب اقتصادی و اجتماعی، می‌تواند باعث اختلال در خدمات مردمی و…. شود امان از دست جمهوری اسهالی 😉😏

واقعا ایران جایه عجیبیه گویا گفته میشود مقام ارشد جمهوری اسهالی اینترنت هارو قطع کرده تا از حم.-لات سایی.-بری از جانب آمریکا و اسراییل جلو گیری کنه!!! ولی فکررر نکنممم🤣🤣😂 قطعی گسترده باعث آسیب پذیری بیشتر و پیدا شدن باگ های بیشتر هست تا جلوگیری از… امان از دست اینا واقعا😒😂

نمیدونم این خبر قطع شدن دیتا سنتر های داخل تهران چقدر واقعیه و چقدر راست هست ولی اگر فکر میکنید که واقعی باشه سعی کنید از سرورتون بک اپ بگیرید برید از یه دیتاسنتری که خارج از تهران هست خرید کنید.

بلاخره مزخرف ترین اپلیکیشن ایرانی رو دانلود کردم. اگر سوالی داشتید تلگرام نبودم روبیکا بپرسید شاید انلاین شدم اونجا جواب دادم. Id: @Rubby12

الکی وقتتون هم سر این چیزا نزارید فقط روش هایی که گفتم رو تست کنید🙏🫡😉

پس تقریبا میشه گفت با این وضع فعلی اون کانفیگ هایی که میبینید کار میکنه تانل هاشون بر بَستَر سروریه که ایران اکسس نیست یا همین روشی که گفتم هستش. (در اخر هم میتونه استارلینک باشه که برای متوجه شدن از اینکه واقعا استارلینکه یا نه اگر یکم دانش داشته باشید کافیه که Trace route بگیرید یا روش ساده تر اینه که اسپید تست بگیرید اکثرا نشون میده) وقتتون رو بزارید رو این دو روشی که اعلام کردم مطمعنم که نتیجه میگیرید

رفقا راستی! یه روش دیگه هم هست تو این اوضاع پیدا کردن سروری که ایران اکسس نباشه یکم سخته ولی یه روش نسبتا ساده تری هم هست که پیشنهاد میکنم یه تست کوچیکی بکنید👇 ک.ر.ـک سرور هایی که ایپیشون داده شده به کشور های دیگه یعنی چی: یعنی یه سروری بزنید مثلا لوکیشن آلمان یا هرجا فرقی نداره ولی ایپیش رو وقتی با سایت چک هاست یا هر سایتی که میشناسید چک میکنید لوکیشن ایران رو نشون بده این جور سرور های مخصوص تانلن تست کنید ۱۰۰ درصد مطمعنم جواب میده روش بعدیم اینه که سرور ایرانی پیدا کنید که ایران اکسس نباشه🫡 که یا باید وصل باشی یا وصل باشی😉