es
Feedback
Zer0 Cr@ck

Zer0 Cr@ck

Ir al canal en Telegram

Привет @durov Канал не нарушает правила Telegram. Нет спама, оскорблений, порнографии или незаконной торговли. Пожалуйста, пересмотрите жалобы. Спасибо! ➖➖➖➖➖ 🔔Authors: @itis_sia @anotherL11ne @MrMRH87 @Beny_zero ➖➖➖➖➖➖ اعتماد : t.me/zero_cerack_trust

Mostrar más
1 518
Suscriptores
-224 horas
+547 días
+16230 días
Archivo de publicaciones
میخواییم اسکن کنیم یه سری از رنج های دیتاسنتر های خاص رو ببینیم چی به چیه!😪

طبق گزارشات کاربران چنل : یکی از دوستانمون از سرور خارج رنج ایران رو اسکن کرده و گویا ۴۰۰ رنج دسترسی به خارج دارن یعنی ایران اکسس نیستن!!!

رفقا کسی سرور ویندوز ایران داره ک.-رکی و قانونیش فرقی نداره میخوام یه چیزی اسکن کنم. ایران اکسس باشه یا نباشه هم فرقی نداره. @anotherL11ne

در جمهوری اسلامی هر وقت اوضاع پیچیده می‌شود، اینترنت تبدیل می‌شود به اولین قربانی. نه چون اینترنت مقصر است، بلکه چون ساده‌ترین راه برای پنهان کردن مشکل این است که ارتباط مردم با جهان را قطع کنی. دنیای امروز با داده و ارتباط می‌چرخد؛ ولی ظاهراً هنوز بعضی‌ها فکر می‌کنند می‌شود با خاموش کردن اینترنت، واقعیت را هم خاموش کرد. دیگر هیچ چیز پنهان نیست دست شما کامل رو شده از دختران خرابتون بگیرید تا مردان دزد و حوص بازتون…

در جمهوری اسلامی هر وقت اوضاع پیچیده می‌شود، اینترنت تبدیل می‌شود به اولین قربانی. نه چون اینترنت مقصر است، بلکه چون ساده‌ترین راه برای پنهان کردن مشکل این است که ارتباط مردم با جهان را قطع کنی. دنیای امروز با داده و ارتباط می‌چرخد؛ ولی ظاهراً هنوز بعضی‌ها فکر می‌کنند می‌شود با خاموش کردن اینترنت، واقعیت را هم خاموش کرد. دیگر هیچ چیز پنهان نیست دست شما کامل رو شده از دختران خرابتون بگیرید تا مردان دزد و حوص بازتون…

در روزهای اخیر برخی منابع مدعی شده‌اند که مقام‌های جمهوری اسلامی برای جلوگیری از حملات سایبری احتمالی از سوی آمریکا و اسرائیل، دست به محدودسازی گسترده اینترنت در ایران زده‌اند. اما از نگاه فنی، قطع یا محدود کردن اینترنت یک راهکار ابتدایی و غیرحرفه‌ای در حوزه امنیت سایبری محسوب می‌شود. در معماری امنیت شبکه، دفاع مؤثر معمولاً بر پایهٔ تقویت زیرساخت‌ها، پایش مداوم ترافیک، به‌روزرسانی سیستم‌ها و مدیریت دقیق آسیب‌پذیری‌ها انجام می‌شود؛ نه با قطع کردن دسترسی کاربران. بسیاری از کارشناسان معتقدند چنین تصمیم‌هایی بیشتر شبیه یک واکنش سیاسی و کنترلی است تا یک استراتژی علمی برای مقابله با تهدیدات سایبری. در عمل نیز این نوع محدودیت‌ها علاوه بر آسیب اقتصادی و اجتماعی، می‌تواند باعث اختلال در خدمات مردمی و…. شود امان از دست جمهوری اسهالی 😉😏

واقعا ایران جایه عجیبیه گویا گفته میشود مقام ارشد جمهوری اسهالی اینترنت هارو قطع کرده تا از حم.-لات سایی.-بری از جانب آمریکا و اسراییل جلو گیری کنه!!! ولی فکررر نکنممم🤣🤣😂 قطعی گسترده باعث آسیب پذیری بیشتر و پیدا شدن باگ های بیشتر هست تا جلوگیری از… امان از دست اینا واقعا😒😂

نمیدونم این خبر قطع شدن دیتا سنتر های داخل تهران چقدر واقعیه و چقدر راست هست ولی اگر فکر میکنید که واقعی باشه سعی کنید از سرورتون بک اپ بگیرید برید از یه دیتاسنتری که خارج از تهران هست خرید کنید.

بلاخره مزخرف ترین اپلیکیشن ایرانی رو دانلود کردم. اگر سوالی داشتید تلگرام نبودم روبیکا بپرسید شاید انلاین شدم اونجا جواب دادم. Id: @Rubby12

الکی وقتتون هم سر این چیزا نزارید فقط روش هایی که گفتم رو تست کنید🙏🫡😉

پس تقریبا میشه گفت با این وضع فعلی اون کانفیگ هایی که میبینید کار میکنه تانل هاشون بر بَستَر سروریه که ایران اکسس نیست یا همین روشی که گفتم هستش. (در اخر هم میتونه استارلینک باشه که برای متوجه شدن از اینکه واقعا استارلینکه یا نه اگر یکم دانش داشته باشید کافیه که Trace route بگیرید یا روش ساده تر اینه که اسپید تست بگیرید اکثرا نشون میده) وقتتون رو بزارید رو این دو روشی که اعلام کردم مطمعنم که نتیجه میگیرید

رفقا راستی! یه روش دیگه هم هست تو این اوضاع پیدا کردن سروری که ایران اکسس نباشه یکم سخته ولی یه روش نسبتا ساده تری هم هست که پیشنهاد میکنم یه تست کوچیکی بکنید👇 ک.ر.ـک سرور هایی که ایپیشون داده شده به کشور های دیگه یعنی چی: یعنی یه سروری بزنید مثلا لوکیشن آلمان یا هرجا فرقی نداره ولی ایپیش رو وقتی با سایت چک هاست یا هر سایتی که میشناسید چک میکنید لوکیشن ایران رو نشون بده این جور سرور های مخصوص تانلن تست کنید ۱۰۰ درصد مطمعنم جواب میده روش بعدیم اینه که سرور ایرانی پیدا کنید که ایران اکسس نباشه🫡 که یا باید وصل باشی یا وصل باشی😉

بعد یه چیز جالب دیگه بخاطر این اینترفیسی که ساخته میشه برای دو سرور دیگه بحث اینکه سرور ایران ، ایران اکسس باشه ملاک نیست ولی خب کار نمیکنه مهندسین عزیز اگر ایده ای دارید بگید حتما

جالبه واقعا 🤦 تو تانل بکهال نسخه ی پرمیوم با Transmission tun اون اینترفیس مجازی که ساخته میشه بین دو سرور و تانل میشه و یه
+1
جالبه واقعا 🤦 تو تانل بکهال نسخه ی پرمیوم با Transmission tun اون اینترفیس مجازی که ساخته میشه بین دو سرور و تانل میشه و یه ایپی میگیره بین سرور ایران و خارج جفتشون بهم پینگ دارن ولی وقتی کانفیگ ساخته میشه کار نمیکنه!!! کسی ایده ای داره از این بابت:/🤦 اگر کسی فکری یا ایده ای داره تشریف بیاره پیوی راهنمایی کنه اینجوریش رو ندیده بودم دیگه😕 @anotherL11ne

حس میکنم اینم جالب باشه AZUMI تانل تست کنید شاید اوکی باشه انقدر آزمون خطا باید کرد تا یه چیزی پیدا بشه نا امید نشید

با چی وصلید؟؟
Anonymous voting

اون دوستانی که تانلاشون داره کار میکنه یا وصلن یا به خدا وصلن😑👍😂

رفقا دیگه هیچ تانلیی به ذهنم نمیرسه واقعا دهنم سرویس شد هرچی رو تست میگیریم جواب نمیده!! هیچ ایده ای مبتنی بر اینکه یه سری از دوستان چه تانلی استفاده میکنن ندارم شل کنید لذت ببرید🙂‍↕️

رفقا Trust Tunnel رو تست کنید.

یه سری از دیتاسنتر ها مورد اثابت موشک قرار گرفتن بک اپ حتما داشته باشید هیچ چیز معلوم نیست