en
Feedback
خیلی‌خیلی‌خیلی

خیلی‌خیلی‌خیلی

Open in Telegram

🍈: @thenighttrainbot [مهتای فاخر: @shrooenagahan]

Show more
Iran106 244The category is not specified
910
Subscribers
-324 hours
-37 days
+5730 days
Posts Archive
تعداد عکس‌هایی که دلم میخواست پروفایل اینجا میبودن داره از کنترلم خارج میشه

Repost from the night train
💌
💌

نجات‌دهنده تو آینه نیست، نجات‌دهنده ولاگ میا پلیزه.

من ساعت ۵ و ۴۱ دقیقه‌ی صبح درحال چرخیدن بین ۸۷ تا آلارم گوشیم که ببینم ساعت کدومشون برای بیدار شدنم کمتر نامناسبه:

Repost from The Secret History
این یه فکت محسوب می‌شه که من بروکلین ناین ناین رو به هر سیتکامی ترجیح می‌دم

ولی جدی حس میکنم باید رانندگی یاد بگیرم نمیشه تا ترم آخر اینجوری زندگی کرد

من با مه‌تا (دوستم) میرفتم و سه سری ماشین مینشستیم تا داخل دانشگاه و راستش برای من خسته کننده نبود کل مسیر آهنگ گوش میدادم یا یه چیزی میدیدم

من با دانشگاه ترم بعد احتمالا دوساعت و نیم فاصله دارم میخوام بدونم چجوری میری و اینکه راه خیییلی تایم ادمو میگیره و خسته‌ت میکنه؟

باورم نمیشه کل ترم دومم پوچ شد رفت

یعنی میکردم با تشکر از شرایط مملکت

و اینکه آره رفت و آمد میکنم

تقریبا یک ساعت، خیلی طول بکشه یک ساعت و نیم

چقدر با دانشگاهت فاصله داری؟ میری و میای؟

زبان چون خیلی کم بود جوابامو یادم بود شبش خودم تو خونه درصدمو حساب کردم😭

کنکور زبان هم فکر کنم ۸۰ تا تست بود که ۳۰ تا زدم (یه دونه غلط زدم)

آره رو درصد نهایی حساب کردم و کلاً کم زدن بهتر از غلط زدنه

پشمام مهتاا یعنی از کل دوتا دفترچه فقط ۱۰ ،۱۲ تا زدی؟؟

به به

خیلی‌خیلی‌خیلی - Statistics & analytics of Telegram channel @thenighttrain2