ar
Feedback
خیلی‌خیلی‌خیلی

خیلی‌خیلی‌خیلی

الذهاب إلى القناة على Telegram

🍈: @thenighttrainbot [مهتای فاخر: @shrooenagahan]

إظهار المزيد
إيران106 328الفئة غير محددة
901
المشتركون
-824 ساعات
-127 أيام
+5030 أيام
أرشيف المشاركات
من خودمم باید مریخو یه دور دیگه کامل از اول تا آخر ببینم چون اصلا درست یادم نیست منتظرم ساختمان پزشکان رو تموم کنیم ببینم برنامه‌ی بعدی چیه

نه اصلا عجیب نیست پایانش یه جور تلخی مثل مسافران بود فقط خیلی خفیف‌تر

عجیبه که خیلی جدی آخر مریخ شروع کردم زار زدن هم چون بهش عادت کرده بودم و هم پایانش؟

به قول یکی از بچه‌ها *صداهای ناهنجار*

بانو سولا !&&#*@*!*!&!*

Repost from N/a
هیچوقت نمیفهمم باید اسم اون زنه که ناصر رو دیپورت کرد رو چطوری بنویسم

همه‌ش تقصیر مهگله ۴۰۰ سالللل گذشته بود موو ان کن دیگه

به هم نرسیدن ناصر و مارا تا ابد من رو احاطه میکنه💔

شاهکار!!!

Repost from N/a
I see her...

وای

اسپویل شدممم اه

من سریال پرتقال و آقای خیارم پیشنهاد میکنم خیلی هیجانیه😔 تو دقیقه اول میفهمی که آقای خیار با توت فرنگی به پرتقال خیانت کرده و توت فرنگی حاملس الان:))))

فکر کنم این پرتقال با اون پرتقال فرق میکنه

دقیقاااا داشت پرتقال میکرد تو حلقش

https://t.me/thenighttrain2/18212 من فقط یه سوال دارم چرا وقتی که هلو داشت تلاش میکرد پرتقال رو فراموش کنه آناناس واسه‌ش پرتقال آورد بخوره=))))))

حواستون باشه پارت‌ها رو به ترتیب ببینین

پیج اینستاگرام story_oflove2026

از کجا میبینیی

https://t.me/thenighttrain2/18206 منم می‌خواممم😭😭