en
Feedback
Silent13"

Silent13"

Open in Telegram

می‌نویسم نه برای خوانده شدن... برای آرام گرفتن در سکوتی که کسی نمی‌فهمد.

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
1 057
Subscribers
-224 hours
-97 days
-12430 days
Posts Archive
کی بود از ادبیات بدش میومد؟!.🤌🤌🥹

اگر بدانند در دل ما چه جایگاهی دارند، از شرمساری رفتارشان به گریه می‌افتند .

"انسان فقط در قبال گفته‌هایش مسئول نیست بلکه در قبال سکوت‌هایش هم مسئول است."

نمی دانم. شاید یک روزی. شاید هیچ وقت.

نظر نامحبوبم اینه که فیلم دیدن، تنهایی بیشتر حال میده🙂‍↕️

Amir Tataloo - Raftam Ke Raftam [320].mp319.39 MB

بزرگ شدن و تنها شدن، به نظر می‌رسد با هم مترادف هستند و سرانجام انسان کاملا تنهاست. نامه‌ها فریدریش نیچه
بزرگ شدن و تنها شدن، به نظر می‌رسد با هم مترادف هستند و سرانجام انسان کاملا تنهاست.
نامه‌ها فریدریش نیچه

شکست عشقی چیه؟ من بابت چیزهایی که تقصیرم نبوده، از اونی که دوستش داشتم، معذرت‌خواهی کردم.

Ferovaal - Khoneye Arezo.mp311.19 MB

‏ما هرچه را که باید از دست داده باشیم، از دست داده‌ایم. #فروغ‌فرخزاد

اگه ازم بخوای بمونم، می‌مونم اگه ازم بخوای بمونم از همه می‌گذرم تا با تو باشم.)
روز 17. از کتاب 365 روز

خدای وجود ندارد؛ وگرنه، این اشک های من حتما تاوانی میداشت بر باعث و بانیش..

میگه که:
عزیز مدت های طولانی‌ام، من در دوست داشتن تو، خیلی خودم را رنجاندم.

من همونی‌ام که تنها واکنشم وقتای ناراحتی، کم‌حرف شدنه.

«چطور ممکن است زیر آسمان به این قشنگی، مردمانی به این پلیدی زندگی کنند.» #داستایفسکی

آیا فکر کردید ما فراموش می‌کنیم؟ «هرگز»

بعضی چیزها را آدم برای چه کسی میتواند تعریف کند؟ هیچکس نمیتواند آن را بفهمد! #آرتور

کم میبینمت، سیر نمیشم🩶

audio-no-one-noticed-by-the-marias.mp36.66 MB

I’m the kind of person who notices everything but stay quiet.