ar
Feedback
Silent13"

Silent13"

الذهاب إلى القناة على Telegram

می‌نویسم نه برای خوانده شدن... برای آرام گرفتن در سکوتی که کسی نمی‌فهمد.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 058
المشتركون
-224 ساعات
-127 أيام
-12230 أيام
أرشيف المشاركات
نظر نامحبوبم اینه که فیلم دیدن، تنهایی بیشتر حال میده🙂‍↕️

Amir Tataloo - Raftam Ke Raftam [320].mp319.39 MB

بزرگ شدن و تنها شدن، به نظر می‌رسد با هم مترادف هستند و سرانجام انسان کاملا تنهاست. نامه‌ها فریدریش نیچه
بزرگ شدن و تنها شدن، به نظر می‌رسد با هم مترادف هستند و سرانجام انسان کاملا تنهاست.
نامه‌ها فریدریش نیچه

شکست عشقی چیه؟ من بابت چیزهایی که تقصیرم نبوده، از اونی که دوستش داشتم، معذرت‌خواهی کردم.

Ferovaal - Khoneye Arezo.mp311.19 MB

‏ما هرچه را که باید از دست داده باشیم، از دست داده‌ایم. #فروغ‌فرخزاد

اگه ازم بخوای بمونم، می‌مونم اگه ازم بخوای بمونم از همه می‌گذرم تا با تو باشم.)
روز 17. از کتاب 365 روز

خدای وجود ندارد؛ وگرنه، این اشک های من حتما تاوانی میداشت بر باعث و بانیش..

میگه که:
عزیز مدت های طولانی‌ام، من در دوست داشتن تو، خیلی خودم را رنجاندم.

من همونی‌ام که تنها واکنشم وقتای ناراحتی، کم‌حرف شدنه.

«چطور ممکن است زیر آسمان به این قشنگی، مردمانی به این پلیدی زندگی کنند.» #داستایفسکی

آیا فکر کردید ما فراموش می‌کنیم؟ «هرگز»

بعضی چیزها را آدم برای چه کسی میتواند تعریف کند؟ هیچکس نمیتواند آن را بفهمد! #آرتور

کم میبینمت، سیر نمیشم🩶

audio-no-one-noticed-by-the-marias.mp36.66 MB

I’m the kind of person who notices everything but stay quiet.

Puzzle Band - Delam Mikhad (320).mp38.37 MB

تنها گزینه‌ام این بود که چنان زندگی کنم که گویا آینده‌ای دارم. #پل‌استر

من سال‌ها زیستم تا که فهمیدم، بی‌عشق؛ نه گیسوان بلندی زیباست و نه چشمان سیاهی..
من سال‌ها زیستم تا که فهمیدم، بی‌عشق؛ نه گیسوان بلندی زیباست و نه چشمان سیاهی..

من سال‌ها زیستم تا که فهمیدم، بی‌عشق؛ نه گیسوان بلندی زیباست و نه چشمان سیاهی..
من سال‌ها زیستم تا که فهمیدم، بی‌عشق؛ نه گیسوان بلندی زیباست و نه چشمان سیاهی..