en
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

Open in Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

Show more
4 726
Subscribers
+224 hours
-27 days
+4630 days
Posts Archive
Repost from 8:5:07
انا بعمل نفسي نسيت عشان الدنيا تمشي والايام تعدي بس انا عمري ما نسيت حاجه وجعتني ف يوم.

Repost from N/a
‏"برغم أننا نتمنّى نوبةً من النسيان تجتاح عقولنا ، لكن ما قيمةُ الإنسانِ من دون ذاكرتِه؟ كيف نمحو صراعاتِنا، ونفقدُ محاولاتِنا ، ونتجرّدُ من أحزانِنا ، ونتخلّى عن أحلامِنا . . ؟ نحنُ صُنعُ هزائمنا التي خُضناها ، وجوهرُنا يكمنُ في مسيرةِ ذلك الأسى"

Repost from N/a
أصابَكَ عشقٌ أم رُميتَ بأسهمِ؟ فما هذهِ إلا سجيّةُ مُغرَمِ أَصابني أرقٌ😁

ـ أنا : ضد الصيف ضد الناس اللي تحب الصيف ضد الخرجات في الصيف ضد التعامل مع الأشخاص في الصيف ضد الحياة في الصيف عموماً.!

إنِّي صبورٌ على دهري وما فيهِ أُكفكفُ الدّمعَ من عيني وأُخفيهِ أُحاربُ اليأسَ بالآمالِ في جلَدٍ وأسألُ اللهَ عنِّي أن يُجافيهِ.

Repost from هدوءء🎀
المهم يعني يا حبايبي الناس بتتعوض عادي و ف كل حته بس اللي مش هيتعوض هو وقتك اللي هتضيعيه ف الفاضي والبكاء ع الاطلال ف Focus on yourself and move on

يعيني عليك وانت مصدق إن المرة دي مختلفة.

"هُنَالِكَ دَعَا زَكَرِيَّا رَبَّهُ.." عسى اليوم ننال كل ما تمنَّيناه فتطمئِن قلوبنَا. ‌♡

photo content

‏القلبُ إذا قَلَّت خَطايَاه أسرَعَتْ دَمْعتُه!

كُلّ شيء بيد اللّه هذه مواساتي المطمئنة 🖤

Repost from سَكينه')
لكن رأيتُكَ قد ملِلتَ مودَّتي فعلمتُ أنَّ دواءكَ الهِجرانُ!

لاف هنا بقي 🌚💙

Repost from N/a
فـِ الخلفيه الطحان بيقُول: لو غَـاويه أماكن عاليه فـَ أنا لسه كتافي تِشيل 💕 "

- متعاتبش اللي اختار يڪون غريب بعد ما ڪان أقرب حد ليك ومعملش حساب لحاجة ، لأن العتاب ع قد القيمة ، واللي باعك يوم هيفضل يبيعك طول العمر ، ف احمد ربنا إنك شوفت الحقيقي بدري ومتزعلش ع حد اختار يبعد ، يمكن ربنا شاله من حياتك عشان شاف وسمع اللي انت لا قدرت تشوفو ولا تسمعه ꨄ .

مش مهم تَبقي مبهـࢪ خالص علي قد انڪ تڪون حقيقي وبس ، مفيش احسن من انڪ تعيِش بطَبيعتڪ وروحڪ ، تتڪلم بطبيعتڪ ، تضحڪ بطبيعتڪ ، تزعل بطبيعتڪ ، مفيش اي داعي انڪ تخفي هويتڪ وتتصنع هويه تانيه عشان تعجب حد ولا عشان تعجب المحيط بتاعڪ ، انت مش موجود فـ الدنيا عشان تعجب ناس معينه ، اللي حابب يتقبلك زي منت يـَ اهلاً وسهلاً واللي مش حابب يروح يفصله شخص علي مزاجه ♡.

Story

- جوين هنا هتعجبكم اوى الاتشانل يحبايب وصلوهاا 😣❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️ꢾ𓍢ִ໋ ". - لـِ تبادل نشر 🐆 ' @KO_ZS_N https://t.me/Nnaaglaa/9008

هنا يا سكاكر الأتشانل سكره هتنور بوجودكم 🥹💗💗💗💗💗💗🦋 للتبادل: @SudButterflyBot https://t.me/L_AHMED00/5274