en
Feedback
For the hell of it!

For the hell of it!

Open in Telegram

در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494

Show more
Iran128 935The category is not specified
327
Subscribers
No data24 hours
-37 days
-430 days
Posts Archive
اما تو چشمای من هر چی بود بیتابی بود…

فکر میکنم دیگه وقتش باشه که اون دختر سرحال قدیمو راش بندازم. چهارشنبه | ۰۴/۰۴/۰۴

چقدر همچی مبهمه!

فردا سراغ من بیا(امروز داغونم روحی جسمی روانی)

خب گویا از فردا میتونیم خوشحال باشیم از اینکه تو بهترین سه ماهه سالیم

ما یه جا هایی حریف جبر زندگی نمیشیم.

Sijal-Ye-Jayi-(Ft-Heliyom).mp37.16 MB

خوشحال(حالا معلوم نیس میتونیم خوشحال باشیم یا نه)از اینکه تو بهترین سه ماهه سالیم.

«این روزام تموم میشه.» این تنها چیزیه که تو دلم به خودم میگم.

چون مامانم عاشق نیک تو زوتوپیاس سینا برای تولدش از سایت سفارش داده بوده با کارت خودش بدون اینکه به کسی بگه . چون رمز پویا برا
چون مامانم عاشق نیک تو زوتوپیاس سینا برای تولدش از سایت سفارش داده بوده با کارت خودش بدون اینکه به کسی بگه . چون رمز پویا برای بابام میره اونم یواشکی پاک کرده بوده که کسی متوجه نشه. یعنی کاملا سورپرایز بود و امروز صبح که رسید برگای هممون ریخت🥲😂 آخه جوجه تو با ده سال سن چطوری این کارارو بلدی😭😔 چقدر خندیدیم و بغضی شدیم با کارش🫠

Repost from Amir!
واقعا عجیبه… تو ایران ممکنه واسه کسایی اشک بریزی که اصلا نمیشناسیشون، فقط انگار غمِ اونا غمِ تو هم هست.

Repost from Amir!
به خودم اومدم ديدم چقدر زندگي نكردم ، چقدر دليل دارم برا زندگى كردن چقدر غصه خوردم برا چيزايي كه مهم نبوده چقدر اذيت كردم روحم رو برا وقتايي كه اصلا واجب نبوده چقدر عزيز دارم كه بايد نگرانشون باشم و چقدر زندگيمو دوست دارم.

Repost from Amir!
واژه‌ی "محکم" رو خیلی دوست دارم. آدم محکمی بودن. محکم در آغوش گرفتن. محکم دست کسی رو گرفتن. محکم پای حرف‌ها و قول‌هات موندن. محکم جنگیدن برای هدف ها. آدم محکمی باش تو هر زمینه‌ای که باید.

فقط امیدوارم برای درک جمله “دنیا ارزششو نداره “ دیر نشده باشه:)

واقعا چقدر احمق بودیما به زندگی روزمره میگفتیم؛ سخت،آن استیبل،مزخرف،خسته کننده،تکراری، نا امید کننده… کاش می‌شد برگشت به چند روز قبل و تحت هیچ شرایطی،دیگه هیچوقت از این کلمه ها استفاده نکرد:)

یه بدبختی 55000ت اشتباهی به شماره من شارژ فرستاده :) کاش میتونستم بهش برگردونم🚶🏻‍♀️
یه بدبختی 55000ت اشتباهی به شماره من شارژ فرستاده :) کاش میتونستم بهش برگردونم🚶🏻‍♀️

کل شب تا همین الان که بلاخره تونستم بیدار بشم کابوس دیدم.در اسارت مار و شیر بودم تو حیاط خونهٔ خودمون! واییییی رسما قلبم داره میاد تو دهنم،خیلی وحشتناک بود💔:)

چی فکر میکردیم چی شد:)))

دغدغه هام با سه روز پیش اصلا قابل مقایسه نیس💔:)

Halalam Kon.m4a3.70 MB