For the hell of it!
رفتن به کانال در Telegram
در میان مُوقّت ها… t.me/HidenChat_Bot?start=7307459494
نمایش بیشترإيران128 935دسته بندی مشخص نشده است
327
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-37 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
فکر میکنم دیگه وقتش باشه که اون دختر سرحال قدیمو راش بندازم.
چهارشنبه | ۰۴/۰۴/۰۴
خوشحال(حالا معلوم نیس میتونیم خوشحال باشیم یا نه)از اینکه تو بهترین سه ماهه سالیم.
چون مامانم عاشق نیک تو زوتوپیاس سینا برای تولدش از سایت سفارش داده بوده با کارت خودش بدون اینکه به کسی بگه .
چون رمز پویا برای بابام میره اونم یواشکی پاک کرده بوده که کسی متوجه نشه.
یعنی کاملا سورپرایز بود و امروز صبح که رسید برگای هممون ریخت🥲😂
آخه جوجه تو با ده سال سن چطوری این کارارو بلدی😭😔
چقدر خندیدیم و بغضی شدیم با کارش🫠
Repost from Amir!
واقعا عجیبه…
تو ایران ممکنه واسه کسایی اشک بریزی که اصلا نمیشناسیشون،
فقط انگار غمِ اونا غمِ تو هم هست.
Repost from Amir!
به خودم اومدم ديدم چقدر زندگي نكردم ، چقدر دليل دارم برا زندگى كردن چقدر غصه خوردم برا چيزايي كه مهم نبوده چقدر اذيت كردم روحم رو برا وقتايي كه اصلا واجب نبوده چقدر عزيز دارم كه بايد نگرانشون باشم و چقدر زندگيمو دوست دارم.
Repost from Amir!
واژهی "محکم" رو خیلی دوست دارم. آدم محکمی بودن. محکم در آغوش گرفتن. محکم دست کسی رو گرفتن. محکم پای حرفها و قولهات موندن. محکم جنگیدن برای هدف ها. آدم محکمی باش تو هر زمینهای که باید.
واقعا چقدر احمق بودیما به زندگی روزمره میگفتیم؛
سخت،آن استیبل،مزخرف،خسته کننده،تکراری،
نا امید کننده…
کاش میشد برگشت به چند روز قبل و تحت هیچ شرایطی،دیگه هیچوقت از این کلمه ها استفاده نکرد:)
یه بدبختی 55000ت اشتباهی به شماره من شارژ فرستاده :)
کاش میتونستم بهش برگردونم🚶🏻♀️
کل شب تا همین الان که بلاخره تونستم بیدار بشم کابوس دیدم.در اسارت مار و شیر بودم تو حیاط خونهٔ خودمون!
واییییی رسما قلبم داره میاد تو دهنم،خیلی وحشتناک بود💔:)
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
