330
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-330 days
Posts Archive
330
korang🙃 macam mana saya nak improve penulisan saya eh? Ebook yang korang baca tu saya rasa macam itu semua story outline. Bukan cerita lengkap.
First sebab saya tak double check so banyak error and second, saya tak buat plot stucture.. so storyline saya berterabur. Haish malulah orang ramai dah baca. Takpelah nanti auna fikirkan macam mana nak revamp balik ebook2 tu.
(Stress pula nak memikir 😌)
330
tahu tak? Setiap kali saya tengok kek, saya akan delulu. Patut tak saya start cerita ‘fake story’ yang memang tak akan jadi dekat reality ni?🥹
Auna korang dah gedik nak kahwin. Menghitung hari je ni hehehehe (titter)
330
🤎: jnis you kan kalau ada problem, cerita dekat orang ke simpan?
🐻: saya akan simpan dulu cerita kemudian. Klu cerita waktu tu nanti nangis. Lps dah reda sikit baru saya akan cari someone untuk bercerita
330
🤎: Auna prnah tak tiba ii rasa nk hilang kejap drpda semua org?
🐻: pernah. Ada satu hari tu saya diam je. Sampai kawan saya tegur asal diam. asbabnya kalau saya buka mulut sekali dgn mata berjalan masalahnya🤚🏻 time tu saya fkir yang saya tak perlukan sesiapa. Saya nak sorang ii je.
330
🤎: youu, serious question. Kalau orang cakap dia busy tapi still sempat update orang lain, tu busy ke tak nak layan? 😭
🐻: boleh jadi dua”. Tapi kalau saya pun sakit hati orang buat macam ni. Tapi macam lebih malas nak melayan, sebabnya dia ada time update dkt orang lain
(Sorry ek nak cakap sikit, auna pun kekadang macam ni😭 nampak jahat sikit tapi macam banyak)
330
🤎: Awak rasa orang boleh berubah ke?
🐻: boleh.. kalau dia sedar kesalahan dia atau dia betul tekad nak berubah
330
oh yang ni ke message nya? Ni bot ke memang manusia😭 kalau manusia.. saya tak menafikan benda ni, betul lah tu
330
🤎:aunaaa rindunya aunaa😭😭
🐻: ye ke rinduu? Saya pun rindu juga kamu… (tak sekarang ni ada notification tapi no message)
330
saya rasa tahun ni, cukuplah mengenali saya sebagai auna, bukan aunahars. Aunahars mungkin dalam 10 tahun lagi korang akan jumpa. Deal eh? Auna tau bukan Aunahars 🫶🏻 later on i bagi link ngl, lepastu kita borak
330
Bubye y’all. Lepas 2 bulan kita jumpa balik okies? Thank you sebab ada dengan aunahars yang selalu delay ebook sampai harini. Memang setia menunggu ebook auna ke? Hehehe, nanti kalau post free ebook tu mungkin itu auna. Sebab kali ni saya nak buat ready file.
See you when i see you🩵🐾
