en
Feedback
aunou

aunou

Closed channel

@anhrrss be yourself.

Show more
330
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-330 days

Data loading in progress...

Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '26
September '260
in 0 channels
August '26
+2
in 0 channels
Get PRO
July '260
in 0 channels
Get PRO
June '260
in 0 channels
Get PRO
May '260
in 0 channels
Get PRO
April '26
+4
in 0 channels
Get PRO
March '26
+49
in 0 channels
Get PRO
February '26
+1
in 0 channels
Get PRO
January '26
+1
in 0 channels
Get PRO
December '250
in 0 channels
Get PRO
November '250
in 0 channels
Get PRO
October '25
+17
in 1 channels
Get PRO
September '25
+13
in 1 channels
Get PRO
August '25
+3
in 0 channels
Get PRO
July '25
+27
in 1 channels
Get PRO
June '25
+23
in 1 channels
Get PRO
May '25
+21
in 1 channels
Get PRO
April '25
+63
in 0 channels
Get PRO
March '250
in 1 channels
Get PRO
February '250
in 1 channels
Get PRO
January '25
+186
in 2 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
04 September0
03 September0
02 September0
01 September0
Channel Posts
https://ngl.link/anhrsss saya rasa dah lama saya tak random..

2
pakai ni, so korang tak kena writer block🤚🏻
pakai ni, so korang tak kena writer block🤚🏻
95
3
korang🙃 macam mana saya nak improve penulisan saya eh? Ebook yang korang baca tu saya rasa macam itu semua story outline. Bukan cerita lengkap. First sebab saya tak double check so banyak error and second, saya tak buat plot stucture.. so storyline saya berterabur. Haish malulah orang ramai dah baca. Takpelah nanti auna fikirkan macam mana nak revamp balik ebook2 tu. (Stress pula nak memikir 😌)
93
4
tahu tak? Setiap kali saya tengok kek, saya akan delulu. Patut tak saya start cerita ‘fake story’ yang memang tak akan jadi dekat reality ni?🥹 Auna korang dah gedik nak kahwin. Menghitung hari je ni hehehehe (titter)
169
5
auna nak share but i lupa dah delete the picture, so yang ni je ada
auna nak share but i lupa dah delete the picture, so yang ni je ada
153
6
🤎: jnis you kan kalau ada problem, cerita dekat orang ke simpan? 🐻: saya akan simpan dulu cerita kemudian. Klu cerita waktu tu nanti nangis. Lps dah reda sikit baru saya akan cari someone untuk bercerita
53
7
cantik tak? what do u think ? Pink cocoa ke, pink green🤏🏻
cantik tak? what do u think ? Pink cocoa ke, pink green🤏🏻
87
8
🤎: Auna prnah tak tiba ii rasa nk hilang kejap drpda semua org? 🐻: pernah. Ada satu hari tu saya diam je. Sampai kawan saya tegur asal diam. asbabnya kalau saya buka mulut sekali dgn mata berjalan masalahnya🤚🏻 time tu saya fkir yang saya tak perlukan sesiapa. Saya nak sorang ii je.
64
9
🤎: youu, serious question. Kalau orang cakap dia busy tapi still sempat update orang lain, tu busy ke tak nak layan? 😭 🐻: boleh jadi dua”. Tapi kalau saya pun sakit hati orang buat macam ni. Tapi macam lebih malas nak melayan, sebabnya dia ada time update dkt orang lain (Sorry ek nak cakap sikit, auna pun kekadang macam ni😭 nampak jahat sikit tapi macam banyak)
60
10
🤎: Awak rasa orang boleh berubah ke? 🐻: boleh.. kalau dia sedar kesalahan dia atau dia betul tekad nak berubah
60
11
🤎:Hai kak auna comel ii imut ii! 🐻: ikhlas tak ni?
95
12
oh yang ni ke message nya? Ni bot ke memang manusia😭 kalau manusia.. saya tak menafikan benda ni, betul lah tu
oh yang ni ke message nya? Ni bot ke memang manusia😭 kalau manusia.. saya tak menafikan benda ni, betul lah tu
77
13
🤎:aunaaa rindunya aunaa😭😭 🐻: ye ke rinduu? Saya pun rindu juga kamu… (tak sekarang ni ada notification tapi no message)
112
14
Kenapa macam ni eh? No new message pun yg masuk
Kenapa macam ni eh? No new message pun yg masuk
79
15
https://ngl.link/anhrsss
114
16
saya rasa tahun ni, cukuplah mengenali saya sebagai auna, bukan aunahars. Aunahars mungkin dalam 10 tahun lagi korang akan jumpa. Deal eh? Auna tau bukan Aunahars 🫶🏻 later on i bagi link ngl, lepastu kita borak
131
17
nak tahu something tak, story amir belum siap tapi saya dah fikir siapa menantu dia😔
119
18
heyyo guys🤎
127
19
Bubye y’all. Lepas 2 bulan kita jumpa balik okies? Thank you sebab ada dengan aunahars yang selalu delay ebook sampai harini. Memang setia menunggu ebook auna ke? Hehehe, nanti kalau post free ebook tu mungkin itu auna. Sebab kali ni saya nak buat ready file. See you when i see you🩵🐾
107
20
Fakhri saya dah jadi chef sebab penulis dia tk mampu nak kaji pasal tentera😭 (susah ya)
Fakhri saya dah jadi chef sebab penulis dia tk mampu nak kaji pasal tentera😭 (susah ya)
108