en
Feedback
Code 200

Code 200

Open in Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Show more
169
Subscribers
+1724 hours
+167 days
+3630 days
Posts Archive
-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

خب بریم برای عکس های این [ ترجیحا اگه ندیدین عکسارو باز نکنین چون ممکنه اسپویل بشین ]

نمیخوام فردا بشه 😭😭😭

Repost from LonelyEcho
به ازای هر یه صفحه درس خوندن، سه جلسه تراپی نیاز دارم.

sticker.webp0.11 KB

آقا این هفته ام بهشت بود نمیخوام برگردم به روتین مزخرف همیشگی دانشگاهم

نگو اینجوری هنر خودته 😭💞

چشمای خودت نازه که یهو منو به وجد میاره نقاشیشو بکشم 😭😭✨

ahay to.mp32.91 MB

بریز و بپاش 🧢🍰 BYMAKS
+2
بریز و بپاش 🧢🍰 BYMAKS

Hamdast - Ashvan, Mahyar.mp38.69 MB

اومدددددد

همیشه دلم میخواست همون قشنگی ای که وقتی از کوه های جلوی خونمون میبینم، تو عکس هم بندازم ولی هیچ وقت عکس درست درمونی در نمیومد امروز تصمیم گرفتم تیکه تیکه ازش بگیرم، بعد به هم وصل شون کنم که بازم به اون قشنگی که میخواستم نشد، اما خب همینم غنیمته حالا بازم تلاش میکنم چون عصر که نور میخوره روشون، اون پستی بلندی هاش واقعا خوشگل میشن