uz
Feedback
Code 200

Code 200

Kanalga Telegram’da o‘tish

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Ko'proq ko'rsatish
169
Obunachilar
+1724 soatlar
+167 kunlar
+3630 kunlar
Postlar arxiv
-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

-
-

خب بریم برای عکس های این [ ترجیحا اگه ندیدین عکسارو باز نکنین چون ممکنه اسپویل بشین ]

نمیخوام فردا بشه 😭😭😭

Repost from LonelyEcho
به ازای هر یه صفحه درس خوندن، سه جلسه تراپی نیاز دارم.

sticker.webp0.11 KB

آقا این هفته ام بهشت بود نمیخوام برگردم به روتین مزخرف همیشگی دانشگاهم

نگو اینجوری هنر خودته 😭💞

چشمای خودت نازه که یهو منو به وجد میاره نقاشیشو بکشم 😭😭✨

ahay to.mp32.91 MB

بریز و بپاش 🧢🍰 BYMAKS
+2
بریز و بپاش 🧢🍰 BYMAKS

Hamdast - Ashvan, Mahyar.mp38.69 MB

اومدددددد

همیشه دلم میخواست همون قشنگی ای که وقتی از کوه های جلوی خونمون میبینم، تو عکس هم بندازم ولی هیچ وقت عکس درست درمونی در نمیومد امروز تصمیم گرفتم تیکه تیکه ازش بگیرم، بعد به هم وصل شون کنم که بازم به اون قشنگی که میخواستم نشد، اما خب همینم غنیمته حالا بازم تلاش میکنم چون عصر که نور میخوره روشون، اون پستی بلندی هاش واقعا خوشگل میشن

Code 200 - Telegram kanali @code2oo statistikasi va tahlili