en
Feedback
Code 200

Code 200

Open in Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Show more
173
Subscribers
+1724 hours
+167 days
+3630 days
Posts Archive
ایول اتفاقا ادمین بهتری میشی

وای چقدر زر میزنی کاش میتونستم ریمووت کنم

حس میکنم یا کلا هشتگ هارو باید بردارم یا اسمشو عوض کنم چون آرت خیلی کلمه سنگینیه برای این چیزای کصخلانه من

این هشتگ آرت رو که میذارم از خودم خجالت میکشم راستش که برای چنین چیزایی، چنین هشتگی میذارم

ورژن دانشگاه ایشالا کم کم طرحای بیشتر و بهتر #art
+1
ورژن دانشگاه ایشالا کم کم طرحای بیشتر و بهتر #art

از این آهنگی که ریپلای کردم به بالارو می‌خوام تزریق کنم به خودم

sticker.webp0.14 KB

Repost from باشه ولی"
کاشکی الان اینجا بودم.
کاشکی الان اینجا بودم.

اگه دلتان خواست اشک بریزید، اشک بریزید. همیشه خندیدن دلیلی بر خوشبختی نیست.

دست یافتن به راز امید به زندگی آسان نیست هست؟

آدم سالمند چند ساله است؟

می‌توان به رقم بیماری و حضور دشمنان، زنده ماند. فقط نباید از تغییر بیم داشت و باید تلاش کنیم از چیز های کوچک لذت ببریم.

نوازنده ها بازنشسته نمی‌شوند

از قیطریه تا اورنج کانتی
نویسنده: حمیدرضا صدر راویان: رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا

-
+1
-

تجربه VR امروز واقعااااا تجربه قشنگی بود و خوشحالم که اسممو نوشتم و شانسمم افتاد تا این کارو انجام بدم

با_من_گوش_کن_اپیزود_5_حیات،_غفلت_رنگین_یک_دقیقه_ی_حوا_by_با_من_گوش.mp39.13 MB

دلم تنوع میخواد

photo content

sticker.webp0.18 KB