es
Feedback
Code 200

Code 200

Ir al canal en Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Mostrar más
173
Suscriptores
+1724 horas
+167 días
+3630 días
Archivo de publicaciones
ورژن دانشگاه ایشالا کم کم طرحای بیشتر و بهتر #art
+1
ورژن دانشگاه ایشالا کم کم طرحای بیشتر و بهتر #art

از این آهنگی که ریپلای کردم به بالارو می‌خوام تزریق کنم به خودم

sticker.webp0.14 KB

Repost from باشه ولی"
کاشکی الان اینجا بودم.
کاشکی الان اینجا بودم.

اگه دلتان خواست اشک بریزید، اشک بریزید. همیشه خندیدن دلیلی بر خوشبختی نیست.

دست یافتن به راز امید به زندگی آسان نیست هست؟

آدم سالمند چند ساله است؟

می‌توان به رقم بیماری و حضور دشمنان، زنده ماند. فقط نباید از تغییر بیم داشت و باید تلاش کنیم از چیز های کوچک لذت ببریم.

نوازنده ها بازنشسته نمی‌شوند

از قیطریه تا اورنج کانتی
نویسنده: حمیدرضا صدر راویان: رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا

-
+1
-

تجربه VR امروز واقعااااا تجربه قشنگی بود و خوشحالم که اسممو نوشتم و شانسمم افتاد تا این کارو انجام بدم

با_من_گوش_کن_اپیزود_5_حیات،_غفلت_رنگین_یک_دقیقه_ی_حوا_by_با_من_گوش.mp39.13 MB

دلم تنوع میخواد

photo content

sticker.webp0.18 KB

photo content
+1

Why did you say That I was one in a million? 'Cause I believed it, I thought I had something that you Were too scared to lose

Repost from N/a

من عاشق اینم که بعد از خرید کردن هر چیزی بیام خونه و اونا رو نشون ادمای مهم زندگیم بدم @Dhei80 mohamadammmm