Azizi’s Warm Corner
Open in Telegram
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
Show moreIran34 149The category is not specified
8 668
Subscribers
-4024 hours
-4 3617 days
+69630 days
Posts Archive
8 666
جدای این موارد، همیشه حتی در شرایط عادی تماس های خارج کشور به داخل مکتوب میشن!
8 666
Repost from localhost
ساختار کلی شنود در شبکه مخابراتی ایران
شنود بر پایه Lawful Interception انجام میشه.
یعنی اپراتور موظفه این امکان رو داشته باشه که:
تماسها (Voice)
پیامکها (SMS)
اینترنت (Data)
ارائه بده و کاربرانش از این سرویس ها استفاده کنن.
شنود تماس در عمل
1. اتصال به هسته شبکه (Core Network)
در شبکههای GSM/3G/4G:
تمام تماسها از مراکز سوئیچ عبور میکنن (مثل MSC)
در همین نقطه میشه تماس رو:
-کپی یا ضبط کرد
2. استفاده از تجهیزات تخصصی
شرکتهایی مثل:
Nokia
Ericsson
Huawei
سیستمهایی دارن که به اپراتور اجازه میدن:
-شماره خاص رو مانیتور، مکالمه رو ضبط و دیتا رو فیلتر کنه
در صورت وجود چنین زیرساختی:
-تبدیل صدا به متن (Speech-to-Text)
-جستجوی کلمات کلیدی
-تحلیل الگوهای ارتباطی (کی با کی تماس گرفته)
8 666
Repost from localhost
شنود حین مکالمه (Call Interception)
1- از سمت اپراتور
اپراتورهای مخابراتی (مثل همراه اول، ایرانسل یا در کل شبکههای GSM/LTE) میتونن در صورت حکم قانونی مکالمه رو ضبط یا شنود کنن.
این نوع هیچ علامتی برای کاربر نداره.
2- دستگاههای جاسوسی (IMSI Catcher)
ابزارهایی مثل IMSI Catcher که خودشونو بهجای دکل مخابراتی جا میزنن و تماس رو عبور میدن.
معمولاً برای اهداف امنیتی/نظامی استفاده میشه، نه کارهای معمولی.
هیچ نشونه قطعی وجود نداره، ولی اینها میتونن مشکوک باشن:
کلیک یا تقتق
اکو (صدای خودت با تأخیر)
نویز ثابت عجیب
8 666
یه سری دوستان میگفتن نمیشه کریپتو دونیت کنیم
چرا میتونید مشکلی نداره
منتهی فعلا فقط
USDT Bep20
0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4
میتونم نقد کنم توی ایران
اگرم ریالی میخواید دونیت کنید که خب:
https://daramet.com/AziziWarmCorner
8 666
کاش انگیزه Rez رو میدونستم که چرا از وقتی من AFk هستم اونم تا جوین سرور شده اومده AFk
8 666
الان دیگه پروکسیه هم بخاطر یه مشت کصمغز کار نمیده درست آخه گوساله خری میای از پروکسی ساکسه برای تانل استفاده میکنی وقتی ساخته شده منیج شده برا صرفا پروکسی تلگرام؟
کسی هست کانفیگی چیزی برسونه بهم؟
8 666
امیدوارم باز نخوابم بیدار بشم ببینم یه کیر جدید زدن تو شبکه
شب خوش؟
صبح خوش؟
نمیدونم والا آخرین باری که واقعا خوابیدم 31 32 ساعت قبل بود
8 666
وای وای وای وای طرف اومده dm داخل x و نوشته چرا Account based in اکانتت ایران نیست و آمریکاست
توهم مهره آمریکایی 😭😭😭🤣🤣🤣
8 666
به هزار بدبختی x رو باز کردم توییت اینو دیدم اعصابم کیری شد
خیلی جلوی خودمو گرفتم فحش های رکیک ننویسم (واقعا نمیدونم چرا جلو خودمو گرفتم کاش مینوشتم)
8 666
یکی از بزرگترین محبت هایی که بهم شد توی این مدت دوستایی بود که کلا توی مجازی پیدا کردم
بخصوص تلگرام و ایکس
1.600 نفر اینجا و هزار نفر ایکس و چندصد نفر هم توی گروه های مختلف
دوستتون دارم و پیشاپیش چهارشنبهسوریتون مبارک
8 666
در رابطه با MaxVpn توی دی ماه توضیح داده بودم بازم میگم خلاصه شده
نسخه ویندوزش که لیترالی فایل تکست سیو میکنه از لاگ اطلاعات شما و میفرسته به ناکجاآباد
نسخه اندرویدش فقط کم مونده ازت بپرسه شرتت چه رنگیه
الانم که باز کلی خبر اومده به اکثر کسایی که نصبش داشتن تماس گرفتن با پرایوت نامبر و نو کالر آیدی
نصب نکن این شتو
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
