uk
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Відкрити в Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Показати більше
Іран34 149Категорія не вказана
8 668
Підписники
-4024 години
-4 3617 днів
+69630 день
Архів дописів

جدای این موارد، همیشه حتی در شرایط عادی تماس های خارج کشور به داخل مکتوب میشن!

Repost from localhost
ساختار کلی شنود در شبکه‌ مخابراتی ایران شنود بر پایه Lawful Interception انجام میشه. یعنی اپراتور موظفه این امکان رو داشته باشه که: تماس‌ها (Voice) پیامک‌ها (SMS) اینترنت (Data) ارائه بده و کاربرانش از این سرویس ها استفاده کنن. شنود تماس در عمل 1. اتصال به هسته شبکه (Core Network) در شبکه‌های GSM/3G/4G: تمام تماس‌ها از مراکز سوئیچ عبور می‌کنن (مثل MSC) در همین نقطه میشه تماس رو: -کپی یا ضبط کرد 2. استفاده از تجهیزات تخصصی شرکت‌هایی مثل: Nokia Ericsson Huawei سیستم‌هایی دارن که به اپراتور اجازه میدن: -شماره خاص رو مانیتور، مکالمه رو ضبط و دیتا رو فیلتر کنه در صورت وجود چنین زیرساختی: -تبدیل صدا به متن (Speech-to-Text) -جستجوی کلمات کلیدی -تحلیل الگوهای ارتباطی (کی با کی تماس گرفته)

Repost from localhost
شنود حین مکالمه (Call Interception) 1- از سمت اپراتور اپراتورهای مخابراتی (مثل همراه اول، ایرانسل یا در کل شبکه‌های GSM/LTE) می‌تونن در صورت حکم قانونی مکالمه رو ضبط یا شنود کنن. این نوع هیچ علامتی برای کاربر نداره. 2- دستگاه‌های جاسوسی (IMSI Catcher) ابزارهایی مثل IMSI Catcher که خودشونو به‌جای دکل مخابراتی جا می‌زنن و تماس رو عبور میدن. معمولاً برای اهداف امنیتی/نظامی استفاده میشه، نه کارهای معمولی. هیچ نشونه قطعی وجود نداره، ولی این‌ها می‌تونن مشکوک باشن: کلیک یا تق‌تق اکو (صدای خودت با تأخیر) نویز ثابت عجیب

یه سری دوستان میگفتن نمیشه کریپتو دونیت کنیم چرا میتونید مشکلی نداره منتهی فعلا فقط USDT Bep20 0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4 میتونم نقد کنم توی ایران اگرم ریالی میخواید دونیت کنید که خب: https://daramet.com/AziziWarmCorner

کنگو بعد 2.5 روز برگشت رو مدار بعد ما 18 روزه وسط جنگ قطعیم

صدا ترقه بچه ها از صدا بمب هایی که این مدت اینور زدن بیشتر بود

Lol 😂
Lol 😂

چقدر شما برای کپی رایت اهمیت قائل هستید، بمیرم براتون

گوشه ای از قدرت اولین موتور جستجوگر مستقل ایرانی 😂
+1
گوشه ای از قدرت اولین موتور جستجوگر مستقل ایرانی 😂

کاش انگیزه Rez رو میدونستم که چرا از وقتی من AFk هستم اونم تا جوین سرور شده اومده AFk
کاش انگیزه Rez رو میدونستم که چرا از وقتی من AFk هستم اونم تا جوین سرور شده اومده AFk

الان دیگه پروکسیه هم بخاطر یه مشت کصمغز کار نمیده درست آخه گوساله خری میای از پروکسی ساکسه برای تانل استفاده میکنی وقتی ساخته شده منیج شده برا صرفا پروکسی تلگرام؟ کسی هست کانفیگی چیزی برسونه بهم؟

امیدوارم باز نخوابم بیدار بشم ببینم یه کیر جدید زدن تو شبکه شب خوش؟ صبح خوش؟ نمیدونم والا آخرین باری که واقعا خوابیدم 31 32 ساعت قبل بود

پشمام x هم قابلیت مانیتایز داره بااااااع
پشمام x هم قابلیت مانیتایز داره بااااااع

وای وای وای وای طرف اومده dm داخل x و نوشته چرا Account based in اکانتت ایران نیست و آمریکاست توهم مهره آمریکایی 😭😭😭🤣🤣🤣

به هزار بدبختی x رو باز کردم توییت اینو دیدم اعصابم کیری شد خیلی جلوی خودمو گرفتم فحش های رکیک ننویسم (واقعا نمیدونم چرا جلو
به هزار بدبختی x رو باز کردم توییت اینو دیدم اعصابم کیری شد خیلی جلوی خودمو گرفتم فحش های رکیک ننویسم (واقعا نمیدونم چرا جلو خودمو گرفتم کاش مینوشتم)

یکی از بزرگترین محبت هایی که بهم شد توی این مدت دوستایی بود که کلا توی مجازی پیدا کردم بخصوص تلگرام و ایکس 1.600 نفر اینجا و هزار نفر ایکس و چندصد نفر هم توی گروه های مختلف دوستتون دارم و پیشاپیش چهارشنبه‌سوری‌تون مبارک

در رابطه با MaxVpn توی دی ماه توضیح داده بودم بازم میگم خلاصه شده نسخه ویندوزش که لیترالی فایل تکست سیو میکنه از لاگ اطلاعات شما و میفرسته به ناکجاآباد نسخه اندرویدش فقط کم مونده ازت بپرسه شرتت چه رنگیه الانم که باز کلی خبر اومده به اکثر کسایی که نصبش داشتن تماس گرفتن با پرایوت نامبر و نو کالر آیدی نصب نکن این شتو

آقا کسی کانفیگی نداره بشه باهاش ایکس رو باز کرد و بعدشم پنل کلادفلر؟

ما که RW میزنیم
ما که RW میزنیم