en
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Open in Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Show more
Iran34 270The category is not specified
8 615
Subscribers
-4924 hours
-4 2887 days
+63830 days
Posts Archive
My Way - NEFFEX.mp37.69 MB

ed3eda87-faa4-47a7-8e9a-e7bc87e9f252.mp33.88 MB

9118f934-c617-49a0-add9-fdec6615ec31.mp33.51 MB

پلاگین ویدآیکیو یوتیوب پیام داده که یهویی ویوهات ریخته شرمنده که یه حکومت تو یه کشور خاورمیانه ای داریم که اینترنت رو وسط جنگ قطع میکنه

ترامپ:

ظاهراً امشب اصفهان خبری نیست دو شب قفلی اینجا بودن

سوال چیزی اگر هست ناشناس بپرسید جواب میدم https://t.me/HarfChatBot?start=the_azizi

الکی نیست بهش میگن املاکی یجور حرف زد قیمت نفت ۴۰ ۵۰ دلار خورد تو سرش

دوستان در رابطه با Azfilm تا وقتی دیتاسنتر سرور رو از گروگان در نیاره کار نمیده

بخشی از آرزو های من:

اکر صلاح دونستید یه نگاهی به تیکت منم بندازید دوستان دیتاسنتر میدونم اینجا عضوید یکار نکنید اسم و ... رو بگم توییترم کم ایمپریشن نداره هااااا جاهای بدی میریدااااا

وحید آنلاین خبر داده که ساختمان شرکت #سحاب‌پرداز (از پیمانکاران اصلی #فیلترینگ اینترنت) در خیابان خرمشهر تهران مورد هدف حمله
وحید آنلاین خبر داده که ساختمان شرکت #سحاب‌پرداز (از پیمانکاران اصلی #فیلترینگ اینترنت) در خیابان خرمشهر تهران مورد هدف حمله قرار گرفت. 🔍 ircf.space @ircfspace

خب، برم ادامه c&c Generals Zero Hour

فان فکت: گنبدآهنی فقط برای رهگیری راکت از نزدیک هستش و اونی که باید بالستیک و موشک رهگیری کنه سامانه Arrow missile defense system و David's Sling هستش، بنابراین این جمله وای گنبدآهنی سوراخ سوراخ شد با موشک ها از ریشه غلطه اصلا بدبخت ذاتا برای رهگیری موشک نیست

تفاوت بمب‌افکن معمولی با بمب‌افکن استراتژیک بیشتر به برد مأموریت و نوع هدف‌ها برمی‌گردد. بمب‌افکن‌های معمولی (یا تاکتیکی) برای پشتیبانی مستقیم از نیروهای زمینی در میدان نبرد استفاده می‌شوند و معمولاً اهدافی مثل پایگاه‌های نظامی، تجهیزات یا نیروهای دشمن در خط مقدم را می‌زنند. در مقابل، بمب‌افکن‌های استراتژیک برای حمله به اهداف حیاتی در عمق خاک دشمن طراحی شده‌اند؛ مثل زیرساخت‌های صنعتی، مراکز فرماندهی یا تأسیسات هسته‌ای. این هواپیماها برد بسیار طولانی‌تری دارند و می‌توانند حجم زیادی بمب، گاهی حتی سلاح هسته‌ای، حمل کنند. به همین دلیل نقش آن‌ها بیشتر در تغییر موازنه جنگ در مقیاس کلان است نه صرفاً یک نبرد محدود. به زبان ساده، بمب‌افکن معمولی برای میدان جنگ است، اما بمب‌افکن استراتژیک برای ضربه زدن به کل توان جنگی دشمن طراحی شده است. نمونه هایی که آمریکا اورده تو جنگ: شماره 1 B‑2 Spirit بمب‌افکن رادارگریز (استیلث) آمریکا است که برای زدن اهداف خیلی مهم مثل پایگاه‌های موشکی یا تأسیسات زیرزمینی استفاده می‌شود. گزارش‌ها می‌گویند در عملیات علیه سایت‌های موشکی ایران هم به کار رفته است. شماره 2 B‑1B Lancer بمب‌افکن سریع و سنگین آمریکا که می‌تواند مقدار زیادی بمب یا موشک کروز حمل کند. در روزهای اول حملات، از این هواپیما برای هدف قرار دادن پایگاه‌های موشکی و مراکز نظامی استفاده شده است. شماره 3 B‑52 Stratofortress قدیمی ولی بسیار قدرتمند؛ هنوز یکی از ستون‌های اصلی نیروی بمب‌افکن آمریکا است و می‌تواند ده‌ها تن مهمات یا موشک کروز حمل کند. این بمب‌افکن هم در عملیات علیه اهداف داخل ایران دیده شده است. به طور خلاصه، آمریکا در این جنگ تقریباً هر سه بمب‌افکن استراتژیک اصلی خودش (B-2، B-1 و B-52) را وارد عملیات کرده است تا بتواند اهداف مهم و دور از خط مقدم مثل پایگاه‌های موشکی، انبارهای تسلیحات و مراکز فرماندهی را بزند.

مگه یوتیوبی برا پشتیبانیت هوش مصنوعی ترین دادی که حتما کصشعر جواب بده تیکت دادم یه آدم بفرستید بیاد مشکل رو بررسی کنه دیگه

از آذر تا الان خاموش نشده پشمام
از آذر تا الان خاموش نشده پشمام

میگم این دیگه تهش بود یه مرحله بالاتر میزنن😂

این دیگه تهش بود مانیتورم داشت میوفتاد