Azizi’s Warm Corner
Открыть в Telegram
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
БольшеИран34 270Категория не указана
8 615
Подписчики
-4924 часа
-4 2887 дней
+63830 день
Архив постов
8 615
پلاگین ویدآیکیو یوتیوب پیام داده که یهویی ویوهات ریخته
شرمنده که یه حکومت تو یه کشور خاورمیانه ای داریم که اینترنت رو وسط جنگ قطع میکنه
8 615
دوستان در رابطه با Azfilm تا وقتی دیتاسنتر سرور رو از گروگان در نیاره کار نمیده
8 615
اکر صلاح دونستید یه نگاهی به تیکت منم بندازید دوستان دیتاسنتر
میدونم اینجا عضوید
یکار نکنید اسم و ... رو بگم توییترم کم ایمپریشن نداره هااااا
جاهای بدی میریدااااا
8 615
Repost from IRCF | اینترنت آزاد برای همه
وحید آنلاین خبر داده که ساختمان شرکت #سحابپرداز (از پیمانکاران اصلی #فیلترینگ اینترنت) در خیابان خرمشهر تهران مورد هدف حمله قرار گرفت.
🔍 ircf.space
@ircfspace
8 615
فان فکت: گنبدآهنی فقط برای رهگیری راکت از نزدیک هستش و اونی که باید بالستیک و موشک رهگیری کنه سامانه Arrow missile defense system و David's Sling هستش، بنابراین این جمله وای گنبدآهنی سوراخ سوراخ شد با موشک ها از ریشه غلطه
اصلا بدبخت ذاتا برای رهگیری موشک نیست
8 615
تفاوت بمبافکن معمولی با بمبافکن استراتژیک بیشتر به برد مأموریت و نوع هدفها برمیگردد. بمبافکنهای معمولی (یا تاکتیکی) برای پشتیبانی مستقیم از نیروهای زمینی در میدان نبرد استفاده میشوند و معمولاً اهدافی مثل پایگاههای نظامی، تجهیزات یا نیروهای دشمن در خط مقدم را میزنند. در مقابل، بمبافکنهای استراتژیک برای حمله به اهداف حیاتی در عمق خاک دشمن طراحی شدهاند؛ مثل زیرساختهای صنعتی، مراکز فرماندهی یا تأسیسات هستهای. این هواپیماها برد بسیار طولانیتری دارند و میتوانند حجم زیادی بمب، گاهی حتی سلاح هستهای، حمل کنند. به همین دلیل نقش آنها بیشتر در تغییر موازنه جنگ در مقیاس کلان است نه صرفاً یک نبرد محدود. به زبان ساده، بمبافکن معمولی برای میدان جنگ است، اما بمبافکن استراتژیک برای ضربه زدن به کل توان جنگی دشمن طراحی شده است. نمونه هایی که آمریکا اورده تو جنگ:
شماره 1 B‑2 Spirit
بمبافکن رادارگریز (استیلث) آمریکا است که برای زدن اهداف خیلی مهم مثل پایگاههای موشکی یا تأسیسات زیرزمینی استفاده میشود. گزارشها میگویند در عملیات علیه سایتهای موشکی ایران هم به کار رفته است.
شماره 2 B‑1B Lancer
بمبافکن سریع و سنگین آمریکا که میتواند مقدار زیادی بمب یا موشک کروز حمل کند. در روزهای اول حملات، از این هواپیما برای هدف قرار دادن پایگاههای موشکی و مراکز نظامی استفاده شده است.
شماره 3 B‑52 Stratofortress
قدیمی ولی بسیار قدرتمند؛ هنوز یکی از ستونهای اصلی نیروی بمبافکن آمریکا است و میتواند دهها تن مهمات یا موشک کروز حمل کند. این بمبافکن هم در عملیات علیه اهداف داخل ایران دیده شده است.
به طور خلاصه، آمریکا در این جنگ تقریباً هر سه بمبافکن استراتژیک اصلی خودش (B-2، B-1 و B-52) را وارد عملیات کرده است تا بتواند اهداف مهم و دور از خط مقدم مثل پایگاههای موشکی، انبارهای تسلیحات و مراکز فرماندهی را بزند.
8 615
مگه یوتیوبی برا پشتیبانیت هوش مصنوعی ترین دادی که حتما کصشعر جواب بده
تیکت دادم یه آدم بفرستید بیاد مشکل رو بررسی کنه دیگه
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
