en
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Open in Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Show more
Iran25 394The category is not specified
8 912
Subscribers
-11724 hours
-1 9697 days
+4 92730 days
Posts Archive
ما که بریم بخوابیم

کص ننش من تازه با بگایی زیاد وصل شدم

سخنگوی دولت گفته اینترنت به دولت مربوط نیست میشه بپرسم چی به دولت مربوطه؟ هرچی شد و نشد که گفتید به دولت مربوط نیست خب اگه انقدر خیارید که خب سیکتیر

عالی شد کانفیگ تموم شد و قطع شدم وسط کد دیپلوی کردن کسی نیست مرا متصل سازد؟ این بنده فقیر را متصل نمیسازانید؟

و باز نظر منو بخواید هر کصشعری از bbc فارسی بهتره اینا از صدا سیما آخوند مال ترن چرا 🤣

ولی نظر منو بخواید خبر دنبال کردن از توییتر و تلگرام به مراتب بهتر از دنبال کردن از شبکه تلویزیونیه

باز ببین چیه که شبکه ماهواره ایه قابل تحمل تره حداقل یه چهارتا خبرم لای کصشعرای دیگه شون درست مخابره میکنن

خدایا شکرت که پول نداشتم تلویزیون بخرم چون در هر صورت کصشعر باید میدیدم و میشنیدم صدا سیما رو باز میکنی همچی گل و بل‌بله قیمت ها تغییر نکردن و کشور اصلا توی جنگ نبوده آخوندهم وجودیت خارجی نداره ماهواره میذاری هر شبکه یه فاز جدا میزنه هر گوینده یه فاز جدا تر

الانم بیاید بگید افزایش قیمت سر نبود مشتریه خیلی کصشعر بزرگیه اتفاقا سر این وی‌پی‌ان و سرور خریدن برای کانفیگ کردن بیشترین سود رو خود شماها دارید میبرید فاکینگ یکیتون که نمیتونم اسم بیارم چون کار خوبی نیست ایپی هم سفید میکنه دونه ای 200 300 میلیون

با همین روند پیش برن در نهایت قراره تعداد فراوانی شرکت دیتاسنتر و هاستینگ رو ببینید که یکی پس از دیگری به دلایل مختلف کیر میخورن الانتون رو نبینید آینده نگر باشید هیچ سود ادامه داری توی روندی که پیش گرفتید نیست الان در بیاری بخوری بعدا نتونی خیلی بده هااااا

من نمیگم فروشنده حق نداره قیمت رو ببره بالا داره اتفاقا من بشدت موافق بازار آزاد هستم اما باید شفافیت باشه پشت دلیلش آقا بیا بنویس چون دلمون می‌خواد قیمت رو بردیم بالا اگر من گفتم چرا حداقل میدونم که اوکی چون دلتون خواسته بردید بالا شفاف باشید با مشتری این کصکش بازیا آخر عاقبت نداره یجایی کیر میخورید سرش 6 سال قبل یه سری دیتاسنتر اروپایی بودن همینجور بودن کیرخوردن و از کنارشون خیلی سوسکی هتزنر با همین شفافیت مالی و عملکردی اومد جزو تاپ ها قرار گرفت درس بگیرید از دور و اطراف

مشتری آخرت هم هستم تا روزی که بمیرم

مشتری اولت هستم سلام

من قبلا گفتم بازهم میگم فعلا که اول راهم و 18 سالمه اگر زنده بمونم این دوره بگذره قطعا تلاشم رو میکنم تا آخر عمر یه هاستینگ حداقل بیارم بالا که صرفا شفافیت مالی داشته باشه قیمت گذاریش

سرویس و قابلیت جدید اضافه کردید مگه که گرون میکنید؟ دلارم که تغییری نکرده دلیل نداره هفته ای 50 100 بذارید رو قیمت تمدید

دقیقا پوینت این گرون کردنا چیه؟

بعد گویا خبراومده دامین ir هم اینا گرون کردن توی ایرنیک 16 بود ظاهرا شده 64 اینو مطمئن نیستم چون همون اول 60 ماهه تمدیدش کردم

هاست که نگم 450 گرفتم تمدیدش 777 شده WTH?

بعد اونور سرور تیم اسپیک هم 100 اومده روش واسه چی؟

سرور رو گرفتم یه ماه نهایتا 3 شد روهم همچیش رم اضافه و .... الان برا ماه بعدی میشه همینا 3.5 خب وادافاگ

Azizi’s Warm Corner - Statistics & analytics of Telegram channel @luluch_code