Azizi’s Warm Corner
Kanalga Telegram’da o‘tish
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
Ko'proq ko'rsatishEron25 394Toif belgilanmagan
8 912
Obunachilar
-11724 soatlar
-1 9697 kunlar
+4 92730 kunlar
Postlar arxiv
8 912
سخنگوی دولت گفته اینترنت به دولت مربوط نیست
میشه بپرسم چی به دولت مربوطه؟
هرچی شد و نشد که گفتید به دولت مربوط نیست
خب اگه انقدر خیارید که خب سیکتیر
8 912
عالی شد کانفیگ تموم شد و قطع شدم وسط کد دیپلوی کردن
کسی نیست مرا متصل سازد؟
این بنده فقیر را متصل نمیسازانید؟
8 912
و باز نظر منو بخواید
هر کصشعری از bbc فارسی بهتره
اینا از صدا سیما آخوند مال ترن چرا 🤣
8 912
ولی نظر منو بخواید خبر دنبال کردن از توییتر و تلگرام به مراتب بهتر از دنبال کردن از شبکه تلویزیونیه
8 912
باز ببین چیه که شبکه ماهواره ایه قابل تحمل تره حداقل یه چهارتا خبرم لای کصشعرای دیگه شون درست مخابره میکنن
8 912
خدایا شکرت که پول نداشتم تلویزیون بخرم
چون در هر صورت کصشعر باید میدیدم و میشنیدم
صدا سیما رو باز میکنی همچی گل و بلبله قیمت ها تغییر نکردن و کشور اصلا توی جنگ نبوده آخوندهم وجودیت خارجی نداره
ماهواره میذاری هر شبکه یه فاز جدا میزنه هر گوینده یه فاز جدا تر
8 912
الانم بیاید بگید افزایش قیمت سر نبود مشتریه خیلی کصشعر بزرگیه
اتفاقا سر این ویپیان و سرور خریدن برای کانفیگ کردن بیشترین سود رو خود شماها دارید میبرید
فاکینگ یکیتون که نمیتونم اسم بیارم چون کار خوبی نیست ایپی هم سفید میکنه دونه ای 200 300 میلیون
8 912
با همین روند پیش برن در نهایت قراره تعداد فراوانی شرکت دیتاسنتر و هاستینگ رو ببینید که یکی پس از دیگری به دلایل مختلف کیر میخورن
الانتون رو نبینید
آینده نگر باشید
هیچ سود ادامه داری توی روندی که پیش گرفتید نیست
الان در بیاری بخوری بعدا نتونی خیلی بده هااااا
8 912
من نمیگم فروشنده حق نداره قیمت رو ببره بالا داره اتفاقا من بشدت موافق بازار آزاد هستم
اما باید شفافیت باشه پشت دلیلش
آقا بیا بنویس چون دلمون میخواد قیمت رو بردیم بالا اگر من گفتم چرا
حداقل میدونم که اوکی چون دلتون خواسته بردید بالا
شفاف باشید با مشتری
این کصکش بازیا آخر عاقبت نداره یجایی کیر میخورید سرش
6 سال قبل یه سری دیتاسنتر اروپایی بودن همینجور بودن کیرخوردن و از کنارشون خیلی سوسکی هتزنر با همین شفافیت مالی و عملکردی اومد جزو تاپ ها قرار گرفت
درس بگیرید از دور و اطراف
8 912
من قبلا گفتم بازهم میگم
فعلا که اول راهم و 18 سالمه
اگر زنده بمونم این دوره بگذره قطعا تلاشم رو میکنم تا آخر عمر یه هاستینگ حداقل بیارم بالا که صرفا شفافیت مالی داشته باشه قیمت گذاریش
8 912
سرویس و قابلیت جدید اضافه کردید مگه که گرون میکنید؟
دلارم که تغییری نکرده دلیل نداره هفته ای 50 100 بذارید رو قیمت تمدید
8 912
بعد گویا خبراومده دامین ir هم اینا گرون کردن توی ایرنیک
16 بود ظاهرا شده 64
اینو مطمئن نیستم چون همون اول 60 ماهه تمدیدش کردم
8 912
سرور رو گرفتم یه ماه نهایتا 3 شد روهم همچیش رم اضافه و ....
الان برا ماه بعدی میشه همینا 3.5
خب وادافاگ
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
