en
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Open in Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Show more
Iran34 125The category is not specified
8 699
Subscribers
-7224 hours
-4 4837 days
+81830 days
Posts Archive
#پیام_ناشناس ‌ چرا از فحش های دارای ربط به زن ها استفاده میکنی این زنستیزیه

عجب خری سواریما

#پیام_ناشناس ‌ درآمد 20 روزتونو از همون آمریکا بخواید

روز بیستم قطعی ارتباط ایران با جهان...... ما 10 میلیون نفری که کارمون با اینترنت هستش بیست روزه که کاری نکردیم.... بیست روزه که درآمدی نداشتیم.... بیست روز از پس‌انداز خرج شد تا زنده بمونیم..... توی تاریخ بنویسید برای بقای خودشون چه کارها که نکردن با مردم #InternetShutdownIran

بیناموس 20 گیگ بازی دانلود نکردم که نصب نشه 😭😭

کیر تو کص ننت ایرانسل بسته 100 گیگی 1 تا 11 رو کردی 1 تا 9 بعد کردی 2 تا 7 بعد الان کردی 80 گیگ 2 تا 7 قیمتشم 10 بیشتر کردی

زبان فارسی هم بهش اضافه کرده و عالیه

Repost from N/a
CUT3's latest update includes opencode integration. (text only for now) New features: CUT3 now has integration Enhanced model picker Upgraded "connect provider section" Better model management Better UI for context window left for each model. support for minimax M2.7 through opencode added Checkout at : https://github.com/yappologistic/t3code CUT3 is a fork of T3 Code that lets users have the freedom to customize, use themes, and supports multiple providers such as Kimi Code, Github Copilot, Codex & Opencode (as of today). It also has support for Persian language as well 🙂 (sorry for the video quality issue, (blame linux))

شب هایی که کتاب پیدا نمیکنم برای خوندن میرم این نوع تست ها رو پیدا میکنم و سعی میکنم حل کنم و بفهمم منظور طراح سوال چیه اونجا وقتی مثلا تو میری توی شرکت گوگل کار کنی منطقا میدونی جواب اون سوال میشه 24 ولی وقتی این سوال رو جلوی تو میذارن منطقا دنبال اون جواب واضح نیستن

حالا باز بازش کنم منظورم از این مسئله چی بود؟ میخوام بدونید جواب نهایی سوالاتی که واضحه جوابشون شاید اون چیزی که واضحه نباشه اصولا جواب رو به کسی یا چیزی میدی که از تو سوال رو پرسیده نه سوالی که از تو پرسیده شده توی آزمون های هوش شرکت های خارجی هم دیدم این نوع سوالات رو و جالب بود برام

به مسائل جور دیگه ای نگاه کنید همیشه اینم درس امروز

25 - 5 ÷ 5 = 24 = 4 × 3 × 2 × 1 = 4! جواب نهایی 4 فکتوریکال یا همون 4i

جواب 24 نیست!

آقا این وسط 25 - 5 ÷ 5 = ?

اینو که بر اساس پست های آخرش نگفتی که؟ (امیدوارم نگفته باشی) وگرنه نشون میده شرف نداری جدا از این، کسی با آزادی زیاد برای خودش مشکل داره که تو سری خور حقیری هست، عقده ای آزادی داره ولی روانی خیلی ضعیف هستش پس حتی اگر امکانش باشه عقده آزادی رو در این مسیر که جزئیات قفسش رو انتخاب میکنه خالی می‌کنه، که ترحم بر انگیزه دفعه بعد هم خواستی بگی چیزی بد یا خوب است، لطفاً تعریفت را از بد و خوب بگو، دقیقا چه چیزی مشکل دارد، چون در دیدگاه سیاسی چیزی که برای یک گروه ارزش پایینی دارد برای گروه دیگر اصلا این طور نیست

#پیام_ناشناس ‌ تو دیگه خیلی تفکراتت زیادی راست لیبراله انقدر هم آزادی خواهی خوب نیست

دیگه واقعا دارم به فروپاشی روانی میرسم 😭 وصل کنید نتو فاکینگ کار دارای درآمد من برنامه‌نویسی وبه خب وقتی قطعه دقیقا از چی باید درآمد کسب کنم اینجوری پیش بره من و اون ۱۰ میلیون نفری که تو ایران مستقیما درآمدشون از اینترنته نابود میشیم که تازه اون ۱۰ میلیون نفر خانواده هم دارن اکثرشون الان اون بابایی که باید دم عیدی توی این گرونی سوروایو کنه تا مبادا خم به ابروی بچه هاش بیاد چی بگه که درآمدش سر ترس شما از مردم و آگاهی مردم قطع شده