en
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

Open in Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

Show more
1 193
Subscribers
-2024 hours
-27 days
+2330 days
Posts Archive
کلی حساب میکنم

نه

هر بخش نیاز به یه تعداد خاص رای دارن؟ مثلا شما چک میکنید توی هر بخش کی رایش بیشتر شده یا نه

بستگی به بخشی که میخوای انتخاب کنی داره

https://t.me/ELDEITY/111 میشه شرکت که کردیم اگه انتخواب شدیم بعدش بخشی که میخوایم رو انتخواب کنیم؟ :)

تایم چالش فعلا دقیق معلوم نیست

اینم از بخشها

https://t.me/ELDEITY/105 #Vista #Rumor #Comentive #Scoop #Lens #Roast #Crows #BTS #Ranking #Dulbin #GM #GN #Mystery #Thrones #Online #News #REGISTER

سلام نه اوکیه

سلام ارشد یه سوال اگه ادمین جفج بگیریم مشکلی نداره؟

برای همه بخشها لازمه

سلام ببخشید یه سوال داشتم برای بخش ترونز جمع اوری اسکرین لازمه؟

شما بخش انتخابیتون رو بفرستید اگر برنده شدید بعد اوکیش میکنیم

اسم بخش ها رو بهمون میگید که انتخاب کنیم؟!

اره

ارشد بخشی مثل سمیسم و دولبین هم با چالش هستن؟

سلام بله این هفته لینکش میره چنل

سلام توی این ماه چالش کی بی سی داریم؟

میشه برام یه ددی پیدا کنین :) اینو جدی دارم میگم کیرول پر شده از باتم‌علی تازه اگه تاپ هم باشن رل دارن رسما تاپ هارو روی هوا میزنن گریمه من هر چی میگردم پیدا نمیکنم توروخدا واسم یه ددی پیدا کنین ")

اگه پرش ووت دارید به هر دلیلی، یه راه اثبات برای فیک نبودن رای هاتون بذارید و شات هاتون رو یه جا نگه دارید که در صورت لزوم بتونید به من نشون بدید و بنر چالشتون رو هر جایی که بخواید میتونید بدید بذارن براتون که رای جمع کنید