UKM Confessions
Official UKM Confessions. Untuk confess : @ukmconfessions_bot Dilarang confess apa-apa berkaitan fitnah/aib/politik/politik kampus/isu-isu sensitif. Peringatan: Dilarang chat dengan bot. Min akan buka berkaitan politik kampus semasa musim PRK sahaja‼️
Show more📈 Analytical overview of Telegram channel UKM Confessions
Channel UKM Confessions (@ukmconfessions) is an active participant. Currently, the community unites 21 075 subscribers, ranking 9 355 in the Education category and 1 730 in the Malaysia region.
📊 Audience metrics and dynamics
Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 21 075 subscribers.
According to the latest data from 04 September, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 736 over the last 30 days and by 13 over the last 24 hours, overall reach remains high.
- Verification status: Not verified
- Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.96%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 7.49% reactions from the total number of subscribers.
- Post reach: On average, each post receives 2 732 views. Within the first day, a publication typically gains 1 579 views.
- Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 12.
📝 Description and content policy
The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
“Official UKM Confessions. Untuk confess : @ukmconfessions_bot
Dilarang confess apa-apa berkaitan fitnah/aib/politik/politik kampus/isu-isu sensitif.
Peringatan: Dilarang chat dengan bot.
Min akan buka berkaitan politik kampus semasa musim PRK sahaj...”
Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 05 September, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Education category.
Data loading in progress...
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 05 September | +2 | |||
| 04 September | +13 | |||
| 03 September | +15 | |||
| 02 September | +15 | |||
| 01 September | +12 |
| 2 | hi senior, nak tanya kalau yang berjaya rayuan kolej sem 1, sem 2 nanti automatic dapat or still kena mohon based on merit ? | 4 542 |
| 3 | nak buat apa ni, saya masih homeless | 4 458 |
| 4 | guys i terlupa do password ukm siswa punya apps, how to check ek password kita apa | 4 387 |
| 5 | Sape nak beg grabfood bole mai area shah alam | 4 196 |
| 6 | Dekan 3.75 or 3.67 ? | 4 106 |
| 7 | untuk ftsm, kalau dapat e berbaloi ke recheck? | 4 014 |
| 8 | anyone ada buat permohonan tukar fakulti ke fuu? ada apa apa update? dapat ke tidak? | 4 212 |
| 9 | kalau repeat subject, lepastu lets say gred makin better, dia akan naikkan cgpa ke? | 4 160 |
| 10 | min, tolong post tauu. guys, yang dapat offer rayuan emel kolej tu..kkm ada send emel lagi ke? or emel pengesahan setuju tu memang last,takde latest emel? risau la takut ada info apa" tapi tk sampai kat kita
R : saya dapat offer rayuan kkm yg lulus tu, and yes, itu last emel setakat ni. tak dapat emel apa2 lagi lepastu. korang yang lain sama tak? maksudnya kita cuma kena walk in kolej utk check in and baru tahu nombor bilik ke? | 4 066 |
| 11 | 2.65 > 3.52 > 3.59 > 3.72 alhamdulillah dekan 🥹 | 3 598 |
| 12 | hi , boleh tanya , siapa ada pengalaman extend sem ( fssk ) kena hantar borang extend tu bila ya ? tahun akhir di sem berapa kena start hantar borang tu dan boleh buat thesis waktu extend sem atau sebelum tu lagi ? thank you | 3 398 |
| 13 | susah tak kalau nak hantar borang tukar taraf dekat fssk ? dia akan banyak tanya tak kenapa kita hantar borang tukar taraf ? | 3 218 |
| 14 | Boleh bagitau tahu cara untuk mengulang subjek untuk fssk? | 3 187 |
| 15 | macam mana proses repeat paper kalau dapat E? wajib repeat ke untuk fst?
r: yup wajib repeat untuk fst, kalau nak repeat whole kena ambik next sem lah so kena daftar subjek tu, datang class, penilaian and exam, for me better repeat je daripada recheck sbb nanti prosedur tu lama and bukan lecterur yg ajar akan recheck paper tu, so kemungkinan gred nak berubah tu susah | 3 150 |
| 16 | Ada tak mana2 budak 4th year yang grad dengan pointer 1st class dari fuu tolong explain either aku boleh capai pngk 1st class masa grad nanti, sebab my current pngk is 3.51 and saya berbaki 2 semester lagi? | 3 032 |
| 17 | Ni yang baru tamat PHD, yang dah jadi pensyarah kat FSSK tu macam mana ?
Berapa ramai mangsa kena sexual harassment disebabkan musibat tu ? Kes dia yang dulu disenyapkan centu je. Malu oi orang Islam yang berjawatan dalam UKM kalau korang pun tak take action sedangkan korang ada Kuasa.
Sampai bila do korang nak kena ugut dengan dia bab pelajaran especially thesis. Paling takleh blah, student dia kemain backup walaupun dorang dah tahu pensyarah dorang macamtu. Elok la kau, IC sahaja Islam tapi bertuhankan seorang manusia bangsat yang suka buat jahat kepada orang Muslim sendiri.
Santai bro, enjoy dulu.. nikmati dulu.. yang mana Muslim tapi sibuk jadi barua dia. Kau jangan lupa Tuhan yang sedang memerhati kita. Korang dah boleh start persoalkan rezeki yang korang suap kat anak bini korang.
*Takyah pening² nak Teka siapa si bangsat tu, korang Tanya je budak geografi. | 3 036 |
| 18 | png kumulatif atau png dalam sem tu yang penting ?
r- png dalam sem affect pngk | 2 917 |
| 19 | seniors fuu, boleh ke nak tau alternative lain untuk repeat subject? maksud saya kalau kita tak nak repeat subject tu dengan batch lain? as if ada short sem ke apa? please🥺 | 2 996 |
| 20 | result aku semua A kecuali eng professional communication, sumpah spoiled do eng ni😀 aku tak tahu apa yang lecturer tu nak😊😊 aku ikut dah semua guidelines, SEMAK KATA UKM BAHASA MELAYU PASTU KENA BELAJA ENG SESAT + ROSAKKAN POINTER DAH KENAPA?? kawan aku uni lain yg kena amek subjek eng tak kira pon pointer utk subjek eng waktu result klua sama mcm waktu matrik, semak do sumpahhh, mansuhkan jela subjek eng ni, subjek core aku yg ada midterm, lab dgn final exam lg susah pon boleh dpt A, mcm bodo eng tak boleh A🤡🤡🤡 | 3 044 |
