UKM Confessions
Official UKM Confessions. Untuk confess : @ukmconfessions_bot Dilarang confess apa-apa berkaitan fitnah/aib/politik/politik kampus/isu-isu sensitif. Peringatan: Dilarang chat dengan bot. Min akan buka berkaitan politik kampus semasa musim PRK sahaja‼️
Show more📈 Analytical overview of Telegram channel UKM Confessions
Channel UKM Confessions (@ukmconfessions) is an active participant. Currently, the community unites 21 071 subscribers, ranking 9 360 in the Education category and 1 735 in the Malaysia region.
📊 Audience metrics and dynamics
Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 21 071 subscribers.
According to the latest data from 05 September, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 731 over the last 30 days and by 2 over the last 24 hours, overall reach remains high.
- Verification status: Not verified
- Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.72%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 7.51% reactions from the total number of subscribers.
- Post reach: On average, each post receives 2 681 views. Within the first day, a publication typically gains 1 583 views.
- Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 12.
📝 Description and content policy
The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
“Official UKM Confessions. Untuk confess : @ukmconfessions_bot
Dilarang confess apa-apa berkaitan fitnah/aib/politik/politik kampus/isu-isu sensitif.
Peringatan: Dilarang chat dengan bot.
Min akan buka berkaitan politik kampus semasa musim PRK sahaj...”
Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 06 September, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Education category.
Data loading in progress...
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 06 September | 0 | |||
| 05 September | +2 | |||
| 04 September | +13 | |||
| 03 September | +15 | |||
| 02 September | +15 | |||
| 01 September | +12 |
| 2 | sepatutnya semakan 25/8 skang dh bape hari bulan hmmmm intern dh laa dpt elaun sikit je kita mengharapkan duit zakat as belanja tapi lambat masuk intern pon dh nak habis dh tak tau laa nak hidup mcm mana eh | 1 560 |
| 3 | korang ada tk kawan yang bila korang buat baik sikit je dia perasan kita suka dia?? cane eh nk ckp kt dia jgn perasan | 1 454 |
| 4 | I WANNA SEE MY RESULT BUT I DONT HAVE THE FKN MONEY TO PAAAAY YURANNN. I mean ada but cukup² klu aku bayar mmg aku mkn pasir je luar sem ni | 1 373 |
| 5 | Gak papa gak 4 flat yg penting dah imo | 1 306 |
| 6 | Assalam, saya dah buntu nak luah dekat sapa. Admin please post. Saya next sem dah final year, saya terpaksa sewa luar masa tahun tiga ni. tahun empat ni saya ingat mmg nak duduk kolej so saya kumpul merit and merit takde la tinggi mana just 60++. saya tak dapat kolej jugak. Saya takde transport, sorg diri dekat sini. Ayah saya pulak dah tua, pencen. Dekat sini saya just bergantung duit ptptn and bila free adala buat part time sikit dekat sini. Untuk next sem saya sumpah dah takde duit nak sewa luar, sem ni banyak sangat pakai duit sebab buat thesis and bayar sewa rumah masa tahun 3. Next sem ni saya dah tak tau nak survive mcm mana, duit simpanan saya mmg habis just bergantung ptptn. saya dah drained sangat sangat buat part time sambil study and thesis sebab thesis saya tajuknya di luar negeri jadi kos homestay, kenderaan dll. saya ada bgtau ayah saya keadaan saya ni and dia cakap susah susah just stop belajar sem depan and kerja je dulu, dah ada duit baru sambung. saya pun tatau nak buat mcm mana sekarang. hari hari saya email kolej mostly mmg tak dapat reply or reply cakap takde kekosongan. oke tu je nak luah :)) | 1 244 |
| 7 | rasa kecewa bila dengar yang pintu gerbang tu takkan siap, kontraktor tu dah lari. baru nak berbangga dengan mak ayah untuk konvo kali ni. | 1 110 |
| 8 | i dapat kolej through rayuan email and ada my friend cakap nak share sekali bilik tu lagipun high possibility i akan dapat bilik berdua and my friend cakap dia harap future roommate i selalu takde dalam bilik so that dia can duduk bilik i. how eh nak cakap i tak nak share sbb i rasa tu hak i nak share or tak + i tak selesa nak share for the whole semester sbb kalau nak tumpang tidur i okay je but takde la sampai duduk sekali terus | 1 087 |
| 9 | kalau fail mmg pointer auto bwh 3 ke hmm 💔 | 1 059 |
| 10 | hai, saya first time masuk ukm (dpli). boleh tak bagi idea tempat tempat best untuk jalan jalan, kita ada masa 2 hari je kat sini, saja nak jalan jalan before balik ke negeri asal. sesiapa ada idea please komen 😔🙏 | 1 052 |
| 11 | To the girl pakai juba n tudung hitam dekat kuo semalam, 2 september dalam pukul 1 tengahri macamtu. Kawan saya minat awak tapi dia introvert. Dia kata awak cantik | 996 |
| 12 | i feel sorry for that girl 🫣 mesti dia rasa boyf dia green flag sampai she proudly show her boyf everywhere on her social media. but tula dia tkthu lelaki tu punya true colors yet. goodluck lerr. kita nk tegur tapi tkut kang lebih percayakan boyf dia tu, tengok mcm syg beno ke boyfnye. depan awak mmg la baik, sweet. belakang awak, mungkin awak pun tk sngka dia buat cmtu kt awak 🫡🫡
r: cuba awak spill je dulu true color lelaki tu mana tahu relate dgn cerita saya… | 991 |
| 13 | Sakit jugak ada mak yang suka puji melambung anak orang lain kat tiktok cakap cantik pandai yada yada tapi sampai kat anak sendiri asyik suka kondem je pemakaian control colour pallete aku cakap aku gelap la buruk la, anak mana je tak terasa? You're a Narcissistic mother and i'm your fragile daughter who's trying to survive your shit | 988 |
| 14 | what benefit i dapat kalau i dekan every sem? genuinely asking | 1 002 |
| 15 | Semester ni dapat CGPA 3.5. Baki semester pun tinggal sikit je lagi, jadi aku dah tak nak terlalu menekan diri dengan sasaran tinggi. Dapat grad dengan CGPA 3.6 pun aku dah cukup bersyukur. Usaha dah buat, tapi keputusan tetap merosot. Mungkin bidang akademik memang bukan jiwa aku walaupun paksa sekalipun. Lepas ni aku tak nak serabut fikir pasal gred lagi, sekadar nak nikmati tahun akhir ni dengan tenang kerana selama beberapa sem ini aku ibarat pelayar yang tidak menjumpai daratan | 992 |
| 16 | Hi guys, nak tanye if ade tunggakan like yuran kolej utk sem lps, are we still able to daftar kursus? Daftar kursus for next sem 21/9 kan? So am i supposed to clear the tunggakan before that? As i call tanye finance department dorg kate bole je nak tunggu PTPTN settle that tunggakan next month but cons die tkle tgk result atm. So am i still able to daftar kursus? Or i gotta settle that payment by myself first?? please guide me 🥲 | 977 |
| 17 | dekan ke..? (result masih disekat 💔) | 970 |
| 18 | please reply yang mana tahu
saya ter apply jpa guna result akhir stpm sebab dulu ada terbaca bolehje guna result stpm. now bila baca balik katanya kena guna result degree je. so how yaa , boleh email diorang tak? 😭😭😭 kita nak sangat dapat jpa sebab cgpa pun tinggi | 955 |
| 19 | i feel sorry for that girl 🫣 mesti dia rasa boyf dia green flag sampai she proudly show her boyf everywhere on her social media. but tula dia tkthu lelaki tu punya true colors yet. goodluck lerr. kita nk tegur tapi tkut kang lebih percayakan boyf dia tu, tengok mcm syg beno ke boyfnye. depan awak mmg la baik, sweet. belakang awak, mungkin awak pun tk sngka dia buat cmtu kt awak 🫡🫡
R:cakap je la terus terang kt dia,tk salah dia nak syg beno dkt bf dia sbb yah tu bf dia n dia tk thu wht happend so u bgtw je la kan | 955 |
| 20 | sesiapa tau kalau course perakaunan nak consult sape untuk minta pendapat tentang intern with pointer yang agak low ? like nak tanya banyak bendaa sebab dah tahun 3 kan so kita nak minta pendapat | 905 |
