UKM Confessions
Official UKM Confessions. Untuk confess : @ukmconfessions_bot Dilarang confess apa-apa berkaitan fitnah/aib/politik/politik kampus/isu-isu sensitif. Peringatan: Dilarang chat dengan bot. Min akan buka berkaitan politik kampus semasa musim PRK sahaja‼️
显示更多📈 Telegram 频道 UKM Confessions 的分析概览
频道 UKM Confessions (@ukmconfessions) 是活跃参与者。目前社区聚集了 21 063 名订阅者,在 教育 类别中位列第 9 369,并在 马来西亚 地区排名第 1 728 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 21 063 名订阅者。
根据 03 九月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 724,过去 24 小时变化为 15,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 13.11%。内容发布后 24 小时内通常能获得 7.41% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 760 次浏览,首日通常累积 1 560 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 11。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“Official UKM Confessions. Untuk confess : @ukmconfessions_bot
Dilarang confess apa-apa berkaitan fitnah/aib/politik/politik kampus/isu-isu sensitif.
Peringatan: Dilarang chat dengan bot.
Min akan buka berkaitan politik kampus semasa musim PRK sahaj...”
凭借高频更新(最新数据采集于 04 九月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。
数据加载中...
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 04 九月 | +3 | |||
| 03 九月 | +15 | |||
| 02 九月 | +15 | |||
| 01 九月 | +12 |
| 2 | hi senior, nak tanya kalau yang berjaya rayuan kolej sem 1, sem 2 nanti automatic dapat or still kena mohon based on merit ? | 3 581 |
| 3 | nak buat apa ni, saya masih homeless | 3 549 |
| 4 | guys i terlupa do password ukm siswa punya apps, how to check ek password kita apa | 3 504 |
| 5 | Sape nak beg grabfood bole mai area shah alam | 3 333 |
| 6 | Dekan 3.75 or 3.67 ? | 3 297 |
| 7 | untuk ftsm, kalau dapat e berbaloi ke recheck? | 3 221 |
| 8 | anyone ada buat permohonan tukar fakulti ke fuu? ada apa apa update? dapat ke tidak? | 3 435 |
| 9 | kalau repeat subject, lepastu lets say gred makin better, dia akan naikkan cgpa ke? | 3 397 |
| 10 | min, tolong post tauu. guys, yang dapat offer rayuan emel kolej tu..kkm ada send emel lagi ke? or emel pengesahan setuju tu memang last,takde latest emel? risau la takut ada info apa" tapi tk sampai kat kita
R : saya dapat offer rayuan kkm yg lulus tu, and yes, itu last emel setakat ni. tak dapat emel apa2 lagi lepastu. korang yang lain sama tak? maksudnya kita cuma kena walk in kolej utk check in and baru tahu nombor bilik ke? | 3 310 |
| 11 | 2.65 > 3.52 > 3.59 > 3.72 alhamdulillah dekan 🥹 | 2 919 |
| 12 | hi , boleh tanya , siapa ada pengalaman extend sem ( fssk ) kena hantar borang extend tu bila ya ? tahun akhir di sem berapa kena start hantar borang tu dan boleh buat thesis waktu extend sem atau sebelum tu lagi ? thank you | 2 797 |
| 13 | susah tak kalau nak hantar borang tukar taraf dekat fssk ? dia akan banyak tanya tak kenapa kita hantar borang tukar taraf ? | 2 681 |
| 14 | Boleh bagitau tahu cara untuk mengulang subjek untuk fssk? | 2 637 |
| 15 | macam mana proses repeat paper kalau dapat E? wajib repeat ke untuk fst?
r: yup wajib repeat untuk fst, kalau nak repeat whole kena ambik next sem lah so kena daftar subjek tu, datang class, penilaian and exam, for me better repeat je daripada recheck sbb nanti prosedur tu lama and bukan lecterur yg ajar akan recheck paper tu, so kemungkinan gred nak berubah tu susah | 2 633 |
| 16 | Ada tak mana2 budak 4th year yang grad dengan pointer 1st class dari fuu tolong explain either aku boleh capai pngk 1st class masa grad nanti, sebab my current pngk is 3.51 and saya berbaki 2 semester lagi? | 2 494 |
| 17 | Ni yang baru tamat PHD, yang dah jadi pensyarah kat FSSK tu macam mana ?
Berapa ramai mangsa kena sexual harassment disebabkan musibat tu ? Kes dia yang dulu disenyapkan centu je. Malu oi orang Islam yang berjawatan dalam UKM kalau korang pun tak take action sedangkan korang ada Kuasa.
Sampai bila do korang nak kena ugut dengan dia bab pelajaran especially thesis. Paling takleh blah, student dia kemain backup walaupun dorang dah tahu pensyarah dorang macamtu. Elok la kau, IC sahaja Islam tapi bertuhankan seorang manusia bangsat yang suka buat jahat kepada orang Muslim sendiri.
Santai bro, enjoy dulu.. nikmati dulu.. yang mana Muslim tapi sibuk jadi barua dia. Kau jangan lupa Tuhan yang sedang memerhati kita. Korang dah boleh start persoalkan rezeki yang korang suap kat anak bini korang.
*Takyah pening² nak Teka siapa si bangsat tu, korang Tanya je budak geografi. | 2 547 |
| 18 | png kumulatif atau png dalam sem tu yang penting ?
r- png dalam sem affect pngk | 2 486 |
| 19 | seniors fuu, boleh ke nak tau alternative lain untuk repeat subject? maksud saya kalau kita tak nak repeat subject tu dengan batch lain? as if ada short sem ke apa? please🥺 | 2 584 |
| 20 | result aku semua A kecuali eng professional communication, sumpah spoiled do eng ni😀 aku tak tahu apa yang lecturer tu nak😊😊 aku ikut dah semua guidelines, SEMAK KATA UKM BAHASA MELAYU PASTU KENA BELAJA ENG SESAT + ROSAKKAN POINTER DAH KENAPA?? kawan aku uni lain yg kena amek subjek eng tak kira pon pointer utk subjek eng waktu result klua sama mcm waktu matrik, semak do sumpahhh, mansuhkan jela subjek eng ni, subjek core aku yg ada midterm, lab dgn final exam lg susah pon boleh dpt A, mcm bodo eng tak boleh A🤡🤡🤡 | 2 596 |
