𝐓𝐀𝐒𝐊𝐌𝐏 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐍𝐐𝐀𝐄 🎱
Open in Telegram
189
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-630 days
Data loading in progress...
Attracting Subscribers
July '25
July '250
in 0 channels
June '250
in 0 channels
Get PRO
May '250
in 0 channels
Get PRO
April '250
in 0 channels
Get PRO
March '250
in 0 channels
Get PRO
February '250
in 0 channels
Get PRO
January '25
+1
in 0 channels
Get PRO
December '240
in 0 channels
Get PRO
November '240
in 0 channels
Get PRO
October '240
in 0 channels
Get PRO
September '240
in 0 channels
Get PRO
August '24
+1
in 0 channels
Get PRO
July '240
in 1 channels
Get PRO
June '24
+1
in 10 channels
Get PRO
May '24
+19
in 22 channels
Get PRO
April '24
+355
in 18 channels
Channel Posts
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
🍭Paid promote by @yayalong24🍭
~ open agent cv voucher shopee ~
• harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa
• nak tau harga cv bole tanya
• if rajin boss akan bagi akan bagi bonus
• seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin
will get bonus every month from owner
@pumirari
| 2 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
~ open agent cv voucher shopee ~
• harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa
• nak tau harga cv bole tanya
• if rajin boss akan bagi akan bagi bonus
• seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin
will get bonus every month from owner
@pumirari | 0 |
| 3 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
👼 「 TASK REACT 」 👼
❗️link ch :
https://t.me/+h85WxRhwKPpjMTll
❗️link react :
https://t.me/c/2282024775/3512
💌 : REACT "💋" ONLY
👉 option 1
— yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️
— yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr
👉 option 2
— done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie✅
📌FAST PAY / LATE PAY 👌 | 0 |
| 4 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl | 0 |
| 5 | 🍭 Paid promote by @yayalong24 🍭
👼 「 TASK REACT 」 👼
❗️link ch :
https://t.me/+rIriaH8tUnY0Y2I1
❗️link react :
https://t.me/c/2282024775/3512
💌 : REACT "💋" ONLY
👉 option 1
— yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️
— yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr
👉 option 2
— done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie✅
📌FAST PAY / LATE PAY 👌 | 0 |
| 6 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl | 0 |
| 7 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅
── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games!
── .✦ Adaa rewards end month 🎀
── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍
── .✦ pm @myfyraa | 0 |
| 8 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl | 0 |
| 9 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl | 0 |
| 10 | 🍭Paid promote by @yayalong24🍭
𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅
── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games!
── .✦ Adaa rewards end month 🎀
── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍
── .✦ pm @myfyraa | 0 |
| 11 | 💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥 | 0 |
| 12 | 💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥 | 0 |
| 13 | 💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥 | 0 |
| 14 | 💘 Paid promote by @yayalong24💘
OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈
𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only)
𖹭.ᐟapps premium, topup games
𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa
𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick.
pm fyraa: @myfyraa | 0 |
| 15 | 💘 Paid promote by @yayalong24💘
OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈
𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only)
𖹭.ᐟapps premium, topup games
𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa
𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick.
pm fyraa: @myfyraa | 0 |
| 16 | 💘 Paid promote by @yayalong24 💘
YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI
➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot
link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy
FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥 | 0 |
| 17 | 💘 Paid promote by @yayalong24💘
nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii
MODAL HANYA RM5 GAIS !!!
SYARAT
🌷 kena ada tng/bank
🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh
BERMINAT? PM @sunnyinni | 0 |
| 18 | 💘 Paid promote by @yayalong24 💘
task react ☃️
link react: https://t.me/strawberrykidsy/30
link ch: https://t.me/strawberrykidsy | 0 |
| 19 | 💘 Paid promote by @yayalong24 💘
meh la react " ☃️ " guys , after react claim empi 1acc/ 00.01 sen pm @nthlysa , untuk yang banyak acc 10+ acc / 00.03 sen pm @fluvhhh 🫶🏻 mashi guys btw late reply , if tk busy fast pay 🌷
link react :
https://t.me/strawberrykidsy/14
link ch :
https://t.me/strawberrykidsy | 0 |
| 20 | 💘 Paid promote by @yayalong24💘
nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii
MODAL HANYA RM5 GAIS !!!
SYARAT
🌷 kena ada tng/bank
🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh
BERMINAT? PM @sunnyinni | 0 |
