uk
Feedback
𝐓𝐀𝐒𝐊𝐌𝐏 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐍𝐐𝐀𝐄 🎱

𝐓𝐀𝐒𝐊𝐌𝐏 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐍𝐐𝐀𝐄 🎱

Відкрити в Telegram

𝐀𝐍𝐘 𝐏𝐑𝐎𝐁𝐋𝐄𝐌 𝐂𝐀𝐍 𝐅𝐈𝐍𝐃 𝐎𝐖𝐍𝐄𝐑 : @naegonee 𝐎𝐖𝐍𝐄𝐑 𝐒𝐄𝐂 : @ndqae

Показати більше
189
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-630 днів

Триває завантаження даних...

Схожі канали
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
липень '25
липень '250
в 0 каналах
червень '250
в 0 каналах
Get PRO
травень '250
в 0 каналах
Get PRO
квітень '250
в 0 каналах
Get PRO
березень '250
в 0 каналах
Get PRO
лютий '250
в 0 каналах
Get PRO
січень '25
+1
в 0 каналах
Get PRO
грудень '240
в 0 каналах
Get PRO
листопад '240
в 0 каналах
Get PRO
жовтень '240
в 0 каналах
Get PRO
вересень '240
в 0 каналах
Get PRO
серпень '24
+1
в 0 каналах
Get PRO
липень '240
в 1 каналах
Get PRO
червень '24
+1
в 10 каналах
Get PRO
травень '24
+19
в 22 каналах
Get PRO
квітень '24
+355
в 18 каналах
Дописи каналу
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 ~ open agent cv voucher shopee ~    • harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa   • nak tau harga cv bole tanya   • if rajin boss akan bagi akan bagi bonus   • seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin will get bonus every month from owner @pumirari

2
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 ~ open agent cv voucher shopee ~    • harga cv agent lagi tinggi dari cv biasa   • nak tau harga cv bole tanya   • if rajin boss akan bagi akan bagi bonus   • seminggu boleh cecah rm50+ kalau rajin will get bonus every month from owner @pumirari
0
3
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 👼 「     TASK REACT     」 👼 ❗️link ch : https://t.me/+h85WxRhwKPpjMTll ❗️link react : https://t.me/c/2282024775/3512 💌 : REACT "💋" ONLY 👉 option 1 — yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️ — yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr 👉 option 2 —  done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie✅ 📌FAST PAY / LATE PAY 👌
0
4
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
0
5
🍭 Paid promote by @yayalong24 🍭 👼 「  TASK REACT 」 👼 ❗️link ch : https://t.me/+rIriaH8tUnY0Y2I1 ❗️link react : https://t.me/c/2282024775/3512 💌 : REACT "💋" ONLY 👉 option 1 — yg 1acc bole send ss dkt @raaslept and claim mp❗️ — yg byk acc bole pm @who_raraa , send ss BEFORE n AFTER react shja + qr 👉 option 2 — done react bole pm @mochinanaa untuk claim web topup / ch movie✅ 📌FAST PAY / LATE PAY 👌
0
6
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
0
7
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦ Adaa rewards end month 🎀 ── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍 ── .✦ pm @myfyraa
0
8
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
0
9
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 haii gais ada yang berminat nk join job ni tk , job sangat mudah tk perlu pgg barng just ikut bos suruh buat apa , tutorial fh bagi A-Z , yg ni pula pengeluaran dalam dua bulan i buat job ni , i tk ambil untung pun klw u join job ni , tpi u yg dapat banyak untung sbb kmi yg akan bayar awk .. kalau berminat bole try masuk dalam group dulu tk faham bole tnya admin https://t.me/+g2mtcs8bXX1iZmFl
0
10
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦
🍭Paid promote by @yayalong24🍭 𝙊𝙋𝙀𝙉 𝘿𝙍𝙊𝙋𝙎𝙃𝙄𝙋 𝙁𝙔𝙍𝘼𝘼 💅 ── .✦ Apps premium, boost socmed, topup games! ── .✦ Adaa rewards end month 🎀 ── .✦ Free join, asalkan rajin cari cust! 😍 ── .✦ pm @myfyraa
0
11
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
0
12
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
0
13
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
0
14
💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, top
💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, topup games 𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa 𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick. pm fyraa: @myfyraa
0
15
💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, top
💘 Paid promote by @yayalong24💘 OPEN DS! (ADAA REWARDS) 🙈 𖹭.ᐟfree join (nak yg aktif cari cust only) 𖹭.ᐟapps premium, topup games 𖹭.ᐟdpt free custom qr dri fyraa 𖹭.ᐟjoin tpi tk cari cust? fyraa kick. pm fyraa: @myfyraa
0
16
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel�+1
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 YANG BERMINAT BUAT INCOME SILA CLICK LINK NI ➡️🔗 : https://t.me/richwiwi_bot link channel🔗 : https://t.me/mzplaycmy FOLLOW STEP BY STEP GUYS KORANG TAK JOIN MEMANG RUGI SUMPAH 🔥
0
17
💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak
💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii MODAL HANYA RM5 GAIS !!! SYARAT 🌷 kena ada tng/bank 🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh BERMINAT? PM @sunnyinni
0
18
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 task react ☃️ link react: https://t.me/strawberrykidsy/30 link ch: https://t.me/strawberrykidsy
0
19
💘 Paid promote by @yayalong24 💘 meh la react " ☃️ " guys , after react claim empi 1acc/  00.01 sen pm @nthlysa , untuk yang banyak acc 10+ acc / 00.03 sen pm @fluvhhh 🫶🏻 mashi guys btw late reply , if tk busy fast pay 🌷 link react : https://t.me/strawberrykidsy/14 link ch : https://t.me/strawberrykidsy
0
20
💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak
💘 Paid promote by @yayalong24💘 nak kan dpt banyak dalam gmbr mcmni? atau lebih? cuba join i punya side income, confirm tak rugii MODAL HANYA RM5 GAIS !!! SYARAT 🌷 kena ada tng/bank 🌷 umur? tiada limit, asalkan ada bank/tng, surirumah pun boleh join, termasuk intern yg tengh bekerja tetapi nak join side income pun blh BERMINAT? PM @sunnyinni
0