en
Feedback
شین

شین

Open in Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

Show more
Iran147 949The category is not specified
211
Subscribers
No data24 hours
+37 days
-530 days
Posts Archive
Girls to Girls💕
Girls to Girls💕

اگه به مو رسید پاره کنید بره، اگه ارزشش رو داشت به مو نمیرسید

شما هم بعضی وقتا یادتون میره که قاطی آدم بزرگ ها شدیم؟

منو لا به لای خاطره هات پیدام کن ♥️

از آدمهایی که برنامتو میپرسن و سعی میکنن خودشونو جا بدن تو برنامت خوشم میاد: ‏میخوای ببرمت بیرون؟ ‏میخوای باهات بیام تنها نباشی؟ ميخواي بريم حرف بزنيم؟ ميخواي بريم دور بزنيم؟ ميخواي بريم قهوه بخوريم؟ ‏میخوای بیام حوصلت سر نره اونجا؟ بله قربونت بشم بلههه

تو اين هوا فقط يه ليوان آيس مشروباتيانو با دو سيخ جيگر تو جاده حيران ميچسبه🌧️🩵

یبار برای همیشه قبول کنید آدمی که دوستت داره نمیذاره شک کنی، فکرهای بد کنی، قهر کنی، همه چیز رو برات توضیح میده و حلش میکنه، آدم درست یعنی آدم امن.

من هیچوقت کم نذاشتم، تو زندگی شخصیم، رفاقتم، خانواده‌ام، کسی که دوستش دارم، من همیشه تلاشم رو کردم که بهترین باشم، برای دوستام و کسایی که دوستشون دارم و حتی غریبه‌ای که ازم کمک خواسته، من خیالم راحته، پس اگه کسی رو جایی رها کردم یا رفتارم باهاش تغییر کرد، نتیجه کارای خودشه

Repost from Shayan Eshraghi
Voice message01:05

هیچوقت تا حالا با همچین ورژنی از خودم که بعد از کلی صبوری ، یهو تو یک لحظه ، تمومِ چیزایی که با چنگ و دندون نگهشون داشته بودم و رها کنم و برم ، روبرو نشده بودم.

New✨ فراموشم نکن حتی اگر دوری یا نزدیکی من از دلتنگی فردای تو امشب خبر دارم

‏"تلگرامتو ببین" یعنی داستان، یعنی اسکرین شات.

رابطه تعهد میخواد، خوش اخلاقی میخواد، توجه میخواد، اولویت بودن میخواد، حرمت نگه داشتن و احترام دو طرفه میخواد تا وقتی اینارو یاد نگرفتی وارد رابطه نشو.

تراپی فقط صحبت کردن با فردِ مورد علاقه‌ت تو ماشین پارک شده، تو بلند ترین نقطه‌ی شهر✨

یه عزیزی یه جمله ای میگفت فکر میکنم کلید تمام روابط انسانی باشه، می‌گفت: ‏"فرق ادما تو جبران کردنشونه، وگرنه همه اشتباه میکنن!"

باید اون شب خیلی بیشتر میگرفتم بغلت اگه اینو‌ میدونستم که قراره آخره...

یکی از قشنگ ترین رشته استوریایی بود که خوندم👏🏻🙂

اين بلاييه كه سر آدماى با ذوق آوردن... شايد باور نكنى... من هميشه فكر ميكنم هميشه دلتنگ اون دورانى كه بهشون اهميت ميداديم، ميمونن...!

اينطوريه كه ميشى يه آدمى كه مجبوره تظاهر كنه به شلوغى روزش، به شلوغى ذهنش، به بى ذوق و بى تفاوت بودن، به بى اشتياقى نسبت به وقت گذروندن، به كم حرف بودن، به پوزخند زدن نسبت به ذوق، اشتياق وهر چیزی كه نشون بده محتاجى... به نبودن ...! به جاى خالى ... به وقت نگذروندن...

با ذوق واسش از روزمرگیت تعريف ميكنى، وسط حرفات گوشیو قطع ميكنه ميكه عزيزم كار دارما ... با ذوق ريز به ريز از كل اتفاقاى روزت تعريف ميكنى، ميبينى اون آدم هيچ تعريف خاصى از روزش واست نداره! با ذوق دارى باهاش چت ميكنى، اينور اصلاً لبخند رو لبته! ميبينى يهو ميگه بخوابيم عزيزم؟ خيلى خستم! چه حسى بهت دست ميده؟! حس ميكنى يه آدم دائم بيكارى! هرروز بيكار! هر لحظه منتظر! هر لحظه بدون هيج تحرك وبدون هيچ برنامه اى!