211
订阅者
无数据24 小时
+37 天
-530 天
帖子存档
211
از آدمهایی که برنامتو میپرسن و سعی میکنن خودشونو جا بدن تو برنامت خوشم میاد:
میخوای ببرمت بیرون؟
میخوای باهات بیام تنها نباشی؟
ميخواي بريم حرف بزنيم؟
ميخواي بريم دور بزنيم؟
ميخواي بريم قهوه بخوريم؟
میخوای بیام حوصلت سر نره اونجا؟
بله قربونت بشم بلههه
211
یبار برای همیشه قبول کنید آدمی که دوستت داره نمیذاره شک کنی، فکرهای بد کنی، قهر کنی، همه چیز رو برات توضیح میده و حلش میکنه، آدم درست یعنی آدم امن.
211
من هیچوقت کم نذاشتم، تو زندگی شخصیم، رفاقتم، خانوادهام، کسی که دوستش دارم، من همیشه تلاشم رو کردم که بهترین باشم، برای دوستام و کسایی که دوستشون دارم و حتی غریبهای که ازم کمک خواسته، من خیالم راحته، پس اگه کسی رو جایی رها کردم یا رفتارم باهاش تغییر کرد، نتیجه کارای خودشه
211
هیچوقت تا حالا با همچین ورژنی از خودم که بعد از کلی صبوری ، یهو تو یک لحظه ، تمومِ چیزایی که با چنگ و دندون نگهشون داشته بودم و رها کنم و برم ، روبرو نشده بودم.
211
رابطه تعهد میخواد، خوش اخلاقی میخواد، توجه میخواد، اولویت بودن میخواد، حرمت نگه داشتن و احترام دو طرفه میخواد تا وقتی اینارو یاد نگرفتی وارد رابطه نشو.
211
یه عزیزی یه جمله ای میگفت
فکر میکنم کلید تمام روابط انسانی باشه،
میگفت:
"فرق ادما تو جبران کردنشونه، وگرنه همه اشتباه میکنن!"
211
اين بلاييه كه سر آدماى با ذوق آوردن...
شايد باور نكنى... من هميشه فكر ميكنم هميشه دلتنگ اون دورانى كه بهشون اهميت ميداديم، ميمونن...!
211
اينطوريه كه ميشى يه آدمى كه مجبوره تظاهر كنه به شلوغى روزش،
به شلوغى ذهنش،
به بى ذوق و بى تفاوت بودن،
به بى اشتياقى نسبت به وقت گذروندن، به كم حرف بودن،
به پوزخند زدن نسبت به ذوق، اشتياق وهر چیزی كه نشون بده محتاجى...
به نبودن ...!
به جاى خالى ...
به وقت نگذروندن...
211
با ذوق واسش از روزمرگیت تعريف ميكنى، وسط حرفات گوشیو قطع ميكنه ميكه عزيزم كار دارما ...
با ذوق ريز به ريز از كل اتفاقاى روزت تعريف ميكنى، ميبينى اون آدم هيچ تعريف خاصى از روزش واست نداره!
با ذوق دارى باهاش چت ميكنى، اينور اصلاً لبخند رو لبته!
ميبينى يهو ميگه بخوابيم عزيزم؟ خيلى خستم!
چه حسى بهت دست ميده؟!
حس ميكنى يه آدم دائم بيكارى! هرروز بيكار! هر لحظه منتظر! هر لحظه بدون هيج تحرك وبدون هيچ برنامه اى!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
