en
Feedback
'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

Open in Telegram

owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar

Show more
499
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-2430 days
Posts Archive
Repost from STOCK PES 🇲🇾
Yang buat paid promote/review pm @nrsykirhhh

link 3 je still open yg lain semua closed

------- 🌷 task under reyn🌷--------- °do all get 0.08/3 ° no lie lie ! ° ° if dah pernah buat jangan buat lagi ° ° send qr and ss at @urxenxy ° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira ° ------ link 1️⃣ ------- = 0.03/1 https://t.me/+11oecQx5iTI4YWQ1 _ link 2️⃣ __ = 0.02/1 https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1 ---- link 3️⃣ ----- = 0.02/1 https://t.me/+Y_RcoGqgy-FhNTk1 [ payment kadang kadang late ya ] DO ALL GET 0.08/1 ACC

TASK TELE UNDER NIS 🧋 ( 0.06 / 2 ) LINK 1 = 0.01/1 = https://t.me/+zkU95W_sma84NjA9 LINK 2 = 0.04/1 = https://t.me/+Zss8CAaO548zMTc9 • MESTI SS U JOIN GP • JOIN 2 LINK RM0.06 • HANTAR SS DKT @nisskutt • BUAT BYK ACC HANTAR QR • NO LIMIT ACC • SUDAH JOIN JGN LEFT JOIN BALIK !! • SUDAH LEFT , JOIN BALIK TK PAY !!

mehh tlg react" hehe lps react claim mp dkt @jhywkae https://t.me/zieenman/4311 klau ada yg ikhlas react tu terima kasihh sgt" 🫶🏻🫶🏻

Repost from STOCK PES 🇲🇾
promo view tt - 1k views - RM 0.20 pm @nnurulainaaa

iklan kejap https://t.me/zieenman/4282 tekan link atas ni kejap and react loveee ❤️ thankyouuu ❤️❤️❤️

TASK TELE #18 RM 0.02 https://t.me/+vpFE8rqxYuo1NGVl - join n ss send to @syynn00 - send qr - unlimited acc (list user) - payment late REMINDER ❗️❗️❗️ - JGN TNY BILA NK PAY (AUTO BURN) - NO QR NO SALARY - JGN TIPU

https://t.me/zieenman/4311 tlg react ges da lme tk join contest" ni 🗿🗿

task tele under lya💸💸 salary : 0.01 / acc join ch : https://t.me/+G59SYbzxSvkxZjg9 send ss n send qr dkt @lyaaaaa07 boss pay bru lya pay ‼️ 📌nak yg dh join je , tk nk yg left astu join blik

MARI LAA STILL ADA SLOTT

serv unban whatsapp spam RM3 flag RM5 perm RM8 pm @stvreen

------- 🌷 task under reyn🌷--------- °do all get 0.08/3 ° no lie lie ! ° ° if dah pernah buat jangan buat lagi ° ° send qr and ss at @urxenxy ° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira ° ------ link 1️⃣ ------- = 0.03/1 https://t.me/+11oecQx5iTI4YWQ1 _ link 2️⃣ __ = 0.02/1 https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1 ---- link 3️⃣ ----- = 0.02/1 https://t.me/+Y_RcoGqgy-FhNTk1 [ payment kadang kadang late ya ] DO ALL GET 0.08/1 ACC

0.03/1 ACC DAH BUAT JANGAN BUAT LAGI !!!! send ss and qr tekan "join airdrop" dlu baru send dekat @kimszen https://t.me/MewAirdropBot?start=r07835688626

TASK TELE UNDER NIS 🧋 ( 0.06 / 2 ) LINK 1 = 0.01/1 = https://t.me/+zkU95W_sma84NjA9 LINK 2 = 0.04/1 = https://t.me/+Zss8CAaO548zMTc9 • MESTI SS U JOIN GP • JOIN 2 LINK RM0.06 • HANTAR SS DKT @nisskutt • BUAT BYK ACC HANTAR QR • NO LIMIT ACC • SUDAH JOIN JGN LEFT JOIN BALIK !! • SUDAH LEFT , JOIN BALIK TK PAY !!

haii tolong react ❤️ kat dlm link bwh 👇🏻 https://t.me/mpwithnik/6432 ss and send kat @h4reez buat lebih satu acc send qr.

admin perm rm1 still open tauu tkkn close sbb mmg cri admin

korang , ada yang nak convert voucher shopee to tng ? join group ni untuk tutorial yaa . kita ajar ezz je hihi . join sini https://t.me/+qsGQbBTHt9VmMjY1 harga pulangan tinggi yaaa 🫶🫶🙈

Repost from STOCK PES 🇲🇾
link 1 ad kesalahan tadi 😭 haa now bolehh buatt come come support 0.08 lagitu