en
Feedback
'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

Open in Telegram

owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar

Show more
499
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-2430 days
Posts Archive
Repost from STOCK PES 🇲🇾
------- 🌷 task under reyn🌷--------- °do all get 0.08/3 ° no lie lie ! ° ° if dah pernah buat jangan buat lagi ° ° send qr and ss at @urxenxy ° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira ° ------ link 1️⃣ ------- = 0.03/1 https://t.me/+11oecQx5iTI4YWQ1 _ link 2️⃣ __ = 0.02/1 https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1 ---- link 3️⃣ ----- = 0.02/1 https://t.me/+Y_RcoGqgy-FhNTk1 [ payment kadang kadang late ya ] DO ALL GET 0.08/1 ACC

korang , ada yang nak convert voucher shopee to tng ? join group ni untuk tutorial yaa . kita ajar ezz je hihi . join sini https://t.me/+qsGQbBTHt9VmMjY1 harga pulangan tinggi yaaa 🫶🫶🙈

------- 🌷 task under reyn🌷--------- °do all get 0.08/3 ° no lie lie ! ° ° if dah pernah buat jangan buat lagi ° ° send qr and ss at @urxenxy ° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira ° ------ link 1️⃣ ------- = 0.03/1 https://t.me/randomchej _ link 2️⃣ __ = 0.02/1 https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1 ---- link 3️⃣ ----- = 0.02/1 https://t.me/+Y_RcoGqgy-FhNTk1 [ payment kadang kadang late ya ] DO ALL GET 0.08/1 ACC

------- 🌷 task under reyn🌷--------- °do all get 0.06 /2 ° no lie lie ! ° ° if dah pernah buat jangan buat lagi ° ° send qr and ss at @urxenxy ° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira ° ------ link 1️⃣ ------- = 0.03/1 https://t.me/randomchej _ link 2️⃣ __ = 0.02/1 https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1 [ payment kadang kadang late ya ] DO ALL GET 0.06/1 ACC

------- 🌷 task under reyn🌷--------- °do all get 0.06 /1 ° no lie lie ! ° ° if dah pernah buat jangan buat lagi ° ° send qr and ss at @urxenxy ° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira ° ------ link 1️⃣ ------- = 0.03/1 https://t.me/randomchej _ link 2️⃣ __ = 0.02/1 https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1 [ payment kadang kadang late ya ] DO ALL GET 0.06/1 ACC

HAHAHAH ape aku merapu ni

" malaysia berbilang bangsa dan kaum " saya faham tetapi klau melabur duit tu buat la dkt bank islam ke bank muamalat ka atau un tnk dua tu maybank tpi islamic punya loh jgn yg convenfnkdsn pe tah

oke bye nnti sara ade rejeki lebih kita mp lgi

kntoi a bru blaja ekonomi ndjfndjs

why malaysia tkmau buat loh

brunei dri sistem campuran tuka jdi ekonomi islam

knp kan sistem ekonomi malaysia ni tk buat mcm brunei punya

ksi 700 subs la apa ini 699

spe dpt lebih dri 1 senn cer react

yu thin banana kan frut tu taim??