'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'
Open in Telegram
owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar
Show more499
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-2430 days
Posts Archive
Repost from STOCK PES 🇲🇾
------- 🌷 task under reyn🌷---------
°do all get 0.08/3
° no lie lie ! °
° if dah pernah buat jangan buat lagi °
° send qr and ss at @urxenxy
° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira °
------ link 1️⃣ -------
= 0.03/1
https://t.me/+11oecQx5iTI4YWQ1
_ link 2️⃣ __
= 0.02/1
https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1
---- link 3️⃣ -----
= 0.02/1
https://t.me/+Y_RcoGqgy-FhNTk1
[ payment kadang kadang late ya ]
DO ALL GET 0.08/1 ACC
korang , ada yang nak convert voucher shopee to tng ? join group ni untuk tutorial yaa . kita ajar ezz je hihi . join sini
https://t.me/+qsGQbBTHt9VmMjY1
harga pulangan tinggi yaaa 🫶🫶🙈
------- 🌷 task under reyn🌷---------
°do all get 0.08/3
° no lie lie ! °
° if dah pernah buat jangan buat lagi °
° send qr and ss at @urxenxy
° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira °
------ link 1️⃣ -------
= 0.03/1
https://t.me/randomchej
_ link 2️⃣ __
= 0.02/1
https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1
---- link 3️⃣ -----
= 0.02/1
https://t.me/+Y_RcoGqgy-FhNTk1
[ payment kadang kadang late ya ]
DO ALL GET 0.08/1 ACC
------- 🌷 task under reyn🌷---------
°do all get 0.06 /2
° no lie lie ! °
° if dah pernah buat jangan buat lagi °
° send qr and ss at @urxenxy
° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira °
------ link 1️⃣ -------
= 0.03/1
https://t.me/randomchej
_ link 2️⃣ __
= 0.02/1
https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1
[ payment kadang kadang late ya ]
DO ALL GET 0.06/1 ACC
------- 🌷 task under reyn🌷---------
°do all get 0.06 /1
° no lie lie ! °
° if dah pernah buat jangan buat lagi °
° send qr and ss at @urxenxy
° pastikan ada " you join this channel " if takda i tak kira °
------ link 1️⃣ -------
= 0.03/1
https://t.me/randomchej
_ link 2️⃣ __
= 0.02/1
https://t.me/+lftwu0k6AnRmMjA1
[ payment kadang kadang late ya ]
DO ALL GET 0.06/1 ACC
" malaysia berbilang bangsa dan kaum " saya faham tetapi klau melabur duit tu buat la dkt bank islam ke bank muamalat ka atau un tnk dua tu maybank tpi islamic punya loh jgn yg convenfnkdsn pe tah
