en
Feedback
𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

𝗔𝗨𝗧𝗢𝗣𝗛𝗜𝗟𝗘

Open in Telegram
855
Subscribers
-4224 hours
-137 days
-2730 days
Posts Archive
میخوام حمایتی بزارم

پسر قشنگم.

حتی تو مستیتم به فکر منی ؛)

بیاید اینجا جوین شید تا بهتون آهنگ بدم و تو چنلاتون جوین بشم💋

Repost from 𝐄𝐆𝐎
-این پیامو فور کنین چنلتون ، اینجا و اسپانسر جوین باشین تا چنلتونو بزارم توی فولدر +90 جذب بگیرین
-جوین نباشی نمیزارمت (تو هردوتا چنل چک میشه)
-شات جوینی هر دوتا چنل +تگتون بفرستین ناشناس
-فولدر تو دوتا چنل گذاشته میشه که جذب بگیرین
L:خط‌میخوره

Repost from AYRIN'S home
این پیامو فور کن تو این چنل و این چنل جوین باش تا داخل فولدر قرار بگیرید +50 تا جذب داشته باشین
اگه نمیخوای فولدرو اد کنی شرکت نکن

این پیام رو فور کنید داخل چنلتون ، اینجا و چنل اسپانسر جوین باشید تا داخل فولدر قرارتون بدیم و جذب +60 داشته باشید
حتما داخل هردو چنل جوین باشید آیدی خودتون و لینک دیلیتونو بعد جوین شدن بفرستین از بین چنلایی که شرکت میکنن اسپانسر بعدی انتخاب میشه

Repost from N/a
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت حافظا روز اجل گر به کف آری جامی یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت

Repost from N/a
نشود فاش کسی آنچه میان منو توست تا اشارات نظر نامه رسان منو توست گوش کن با لب خاموش سخن میگویم پاسخم گو به نگاهی که زبان منو توست روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید حالیا چشم جهانی نگران منو توست گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسد همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست گو بهار دل و جان باش و خزان باش، ارنه ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست نقش ما گو ننگارند به دیباچه‌ی عقل هر کجا نامه ی عشق است نشان من و توست سایه ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر وه ازین آتش روشن که به جان منو توست

Repost from N/a
از یه جایی به بعد دیگه حوصله گرفتن وایب منفی از آدمای دورتو نداری دیگه به این فکر نمیکنی‌ که این رفیقمه،‌ کلی خاطره داریم، فلانجا بهش احتیاج دارم و… انگار دیگه ظرفیت ملاحظه کردنت پر شده. بدون توضیح میزاریشون کنار و عموما میشی آدم بده ولی اوکیه!

Repost from N/a
«چرا فقط توی افسانه‌ها عشق وجود دارد؟ چرا در روزگار خودمان از این اتفاق‌ها نمی‌افتد؟» «می‌افتد، فراوان هم می‌افتد.» «چیزی مثل قصه شیرین و فرهاد، یا لیلی و مجنون.» «شاعر است و احساس، یک چیزی می‌بیند یا می‌شنود، می‌رود گنده‌اش می‌کند، پر و بالش می‌دهد. این جورها هم نبوده که می‌نویسند. ته شاهنامه را بخوان، فردوسی می‌گوید که رستم یلی بود در سیستان، منش کردم آن رستم پهلوان. یا مثلا همین شیرین و فرهاد خودمان، آدم کتاب را می‌خواند و خوشش می‌آید، امّا این قدر بی‌تاب نبوده‌اند که.» «شاید هم بی‌تاب‌تر بوده‌اند و شاعر نتوانسته خوب بیان کند.» سال بلوا – عباس معروفی

‏آمادگی من واسه رفتن داخل قبر به مراتب از رفتن تو سالن امتحان بیشتره.

Repost from Reborn
random🐈‍⬛
random🐈‍⬛

چند نفر بیان رند شم و لینک چنلشونو بفرستن منم دوتا پست ازشون فور کنم اینجا جذب و ویو بگیرن

فور بزنید می‌خوام شیپ کنم💥 جوین باش زود میزارم L:خط میخوره حتما یه پست از خودتون ریپلای کنید