855
مشترکین
-4224 ساعت
-137 روز
-2730 روز
آرشیو پست ها
863
Repost from 𝐄𝐆𝐎
-این پیامو فور کنین چنلتون ، اینجا و اسپانسر جوین باشین تا چنلتونو بزارم توی فولدر +90 جذب بگیرین
-جوین نباشی نمیزارمت (تو هردوتا چنل چک میشه)
-شات جوینی هر دوتا چنل +تگتون بفرستین ناشناس
-فولدر تو دوتا چنل گذاشته میشه که جذب بگیرینL:خطمیخوره
863
Repost from N/a
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
همه کس طالب یارند چه هشیار و چه مست
همه جا خانه عشق است چه مسجد چه کنشت
سر تسلیم من و خشت در میکدهها
مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت
ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل
تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت
نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس
پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت
حافظا روز اجل گر به کف آری جامی
یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت
863
Repost from N/a
نشود فاش کسی آنچه میان منو توست
تا اشارات نظر نامه رسان منو توست
گوش کن با لب خاموش سخن میگویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان منو توست
روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران منو توست
گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسد
همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست
گو بهار دل و جان باش و خزان باش، ارنه
ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست
این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت
گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست
نقش ما گو ننگارند به دیباچهی عقل
هر کجا نامه ی عشق است نشان من و توست
سایه ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر
وه ازین آتش روشن که به جان منو توست
863
Repost from N/a
از یه جایی به بعد دیگه حوصله گرفتن وایب منفی از آدمای دورتو نداری
دیگه به این فکر نمیکنی که این رفیقمه، کلی خاطره داریم، فلانجا بهش احتیاج دارم و…
انگار دیگه ظرفیت ملاحظه کردنت پر شده. بدون توضیح میزاریشون کنار و عموما میشی آدم بده ولی اوکیه!
863
Repost from N/a
«چرا فقط توی افسانهها عشق وجود دارد؟ چرا در روزگار خودمان از این اتفاقها نمیافتد؟» «میافتد، فراوان هم میافتد.» «چیزی مثل قصه شیرین و فرهاد، یا لیلی و مجنون.» «شاعر است و احساس، یک چیزی میبیند یا میشنود، میرود گندهاش میکند، پر و بالش میدهد. این جورها هم نبوده که مینویسند. ته شاهنامه را بخوان، فردوسی میگوید که رستم یلی بود در سیستان، منش کردم آن رستم پهلوان. یا مثلا همین شیرین و فرهاد خودمان، آدم کتاب را میخواند و خوشش میآید، امّا این قدر بیتاب نبودهاند که.» «شاید هم بیتابتر بودهاند و شاعر نتوانسته خوب بیان کند.»
سال بلوا – عباس معروفی
863
Repost from Маленькая сатана
آمادگی من واسه رفتن داخل قبر به مراتب از رفتن تو سالن امتحان بیشتره.
863
چند نفر بیان رند شم و لینک چنلشونو بفرستن منم دوتا پست ازشون فور کنم اینجا جذب و ویو بگیرن
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
