en
Feedback
311
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-1930 days
Posts Archive
Repost from Brain death.
واسه ناراحت بودن زیادی خوشگل و نازم خدا حفظم کنه.

Repost from Brain death.
من نازکش میخواستم اما شماها همتون کسکشین.

‏نه طرز نگهداری رو بلد بودی، نه خداحافظی رو؛ فقط شروع کننده‌ی خوبی بودی.

Repost from Crying room
تو فرق نداشتی، من‌ متفاوت دیدمت.

‏بابت تمام قسمت های زندگیم ناراحت هستم؛ ‏عاطفی، کاری، تحصیلی، ورزشی، مالی و کشوری.

از آدم‌های بدون درک و نفهمی که لازمه همه چیز رو براشون توضیح بدی متنفرم.

از آدمایی که باعث میشن یه چیزی حس کنم خیلی خوشم میاد، احساس مهم بودن احساس خوشگل تر شدن احساس امن بودن چون در حالت عادی هیچ حسی ندارم...

Repost from abditory
من «maybe in another life» رو نمی‌خواستم، کاش می‌شد در همین زندگی عزیزم.

Repost from Crying room
‏رابطه ای که توش دختر بیشتر علاقه داره، به نفع تراپیسته.

Repost from S P I D E R
لطفا به نبودناتون ادامه بدید چون کون لقتونه.

photo content

photo content

photo content

کارما میگه: بعضی وقتا باید تو زندگی رنج بکشی نه بخاطر اینکه ادم بدی بودی ، بلکه بخاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری. @Night_Sound🌙 ✿ᴊᴏɪɴ ᴜꜱ♡

توانایی استاک کردن: 10/10 ‌توانایی هندل کردن چیزایی که فهمیدم: 0/10

انقدری دوستت دارم که انگاری آدم قحطه .

اون آدم بداخلاقی و عصبی که فقط با تو خوش‌اخلاقه 🤍 >>

جم کنین بریم بله

🇮🇷صدای فعالیت محدود پدافند در غرب تبریز ۰۰:۳۰ 📱 @Tabriz_khabarlary 📱 eitaa.com/tabriz_khabarlary 📱 rubika.ir/tabriz_khabarlar 📱 ble.ir/tabriz_khabarlarey

🇮🇷شبکه آمریکایی MSN Now، به نقل از منبعی در وزارت امور خارجه پاکستان: ایران نشانه‌هایی از پیشرفت در جهت موافقت با یادداشت تفاهم نشان داده است. 📱 @Tabriz_khabarlary 📱 eitaa.com/tabriz_khabarlary 📱 rubika.ir/tabriz_khabarlar 📱 ble.ir/tabriz_khabarlarey