uz
Feedback
Moon🌙

Moon🌙

Kanalga Telegram’da o‘tish
311
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-2030 kunlar
Postlar arxiv
‏نه طرز نگهداری رو بلد بودی، نه خداحافظی رو؛ فقط شروع کننده‌ی خوبی بودی.

Repost from Crying room
تو فرق نداشتی، من‌ متفاوت دیدمت.

‏بابت تمام قسمت های زندگیم ناراحت هستم؛ ‏عاطفی، کاری، تحصیلی، ورزشی، مالی و کشوری.

از آدم‌های بدون درک و نفهمی که لازمه همه چیز رو براشون توضیح بدی متنفرم.

از آدمایی که باعث میشن یه چیزی حس کنم خیلی خوشم میاد، احساس مهم بودن احساس خوشگل تر شدن احساس امن بودن چون در حالت عادی هیچ حسی ندارم...

Repost from abditory
من «maybe in another life» رو نمی‌خواستم، کاش می‌شد در همین زندگی عزیزم.

Repost from Crying room
‏رابطه ای که توش دختر بیشتر علاقه داره، به نفع تراپیسته.

Repost from S P I D E R
لطفا به نبودناتون ادامه بدید چون کون لقتونه.

photo content

photo content

photo content

کارما میگه: بعضی وقتا باید تو زندگی رنج بکشی نه بخاطر اینکه ادم بدی بودی ، بلکه بخاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری. @Night_Sound🌙 ✿ᴊᴏɪɴ ᴜꜱ♡

توانایی استاک کردن: 10/10 ‌توانایی هندل کردن چیزایی که فهمیدم: 0/10

انقدری دوستت دارم که انگاری آدم قحطه .

اون آدم بداخلاقی و عصبی که فقط با تو خوش‌اخلاقه 🤍 >>

جم کنین بریم بله

🇮🇷صدای فعالیت محدود پدافند در غرب تبریز ۰۰:۳۰ 📱 @Tabriz_khabarlary 📱 eitaa.com/tabriz_khabarlary 📱 rubika.ir/tabriz_khabarlar 📱 ble.ir/tabriz_khabarlarey

🇮🇷شبکه آمریکایی MSN Now، به نقل از منبعی در وزارت امور خارجه پاکستان: ایران نشانه‌هایی از پیشرفت در جهت موافقت با یادداشت تفاهم نشان داده است. 📱 @Tabriz_khabarlary 📱 eitaa.com/tabriz_khabarlary 📱 rubika.ir/tabriz_khabarlar 📱 ble.ir/tabriz_khabarlarey

کییییییییییییییییییییییییر

دلم یه رابطه میخواد مثل آتش بس ایران و آمریکا. حتی اگه هرشبم همدیگرو پاره کردیم بازم چیزی بینمون خراب نشه و رابطمون بهم نخوره. پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی
@ProxyMTProtoIR