en
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Open in Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Show more
1 123
Subscribers
+524 hours
+317 days
+11930 days
Posts Archive
این چه کوفتیه نزده بودم روش

....

یارو نوشته کیر میخوام بعد نوشته ضد لگبت

بود روشون

خیلی پک زده بودم همرو گم کردم

اره قبلا گذاشته بودمش

اولین بار اونجا پیداش کردم

یه چنل برای ادیت نمیدونم چی داشتی

پک مورد علاقم بود

دقیقا یه دونه درمیون میرفت استراحت

همونم دهنمونو سرویس کرد تا یه چپتر بده

چرت و پرت ترین ایده ها

کلا تو فصل دو مانهواکا لی لی بازی میکرد رو اعصابمون

عاشقش بودم واقعا دو میدونی کشکی بود، خود مانهواکا میگفت متیو رو بیارم جای جین تو مافیا ایده باحالی بود

دوم گند خورد بهش

فصل اول اثر هنری بود

دقیقا

البته فصل دوم کلا مزخرف بود

واقعا از یه جا به بعد رفت رومخم