ch
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

前往频道在 Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

显示更多
1 123
订阅者
+524 小时
+317
+11930
帖子存档
این چه کوفتیه نزده بودم روش

یارو نوشته کیر میخوام بعد نوشته ضد لگبت

بود روشون

خیلی پک زده بودم همرو گم کردم

اره قبلا گذاشته بودمش

اولین بار اونجا پیداش کردم

یه چنل برای ادیت نمیدونم چی داشتی

پک مورد علاقم بود

دقیقا یه دونه درمیون میرفت استراحت

همونم دهنمونو سرویس کرد تا یه چپتر بده

چرت و پرت ترین ایده ها

کلا تو فصل دو مانهواکا لی لی بازی میکرد رو اعصابمون

عاشقش بودم واقعا دو میدونی کشکی بود، خود مانهواکا میگفت متیو رو بیارم جای جین تو مافیا ایده باحالی بود

دوم گند خورد بهش

فصل اول اثر هنری بود

دقیقا

البته فصل دوم کلا مزخرف بود

واقعا از یه جا به بعد رفت رومخم