en
Feedback
231
Subscribers
+124 hours
+27 days
+430 days
Posts Archive
بچها

ریدم

بگو آقا بگو هیتر بسوزه

ریا میشه داش

همش همین؟

sticker.webp0.58 KB

زاویه خودتان

دیشب داشتیم پلاگ گوش میکردیم دوستان جاتون خالی

داداش ما نوبیم تو کصبازی خب

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ۹ تا و نصف اکس دارم : کم کار شدی داشی اکسم ازت جلو زد

آقا از کدوم زاویه

آقا جریان دیشب رو تعریف کن

خوش بگذره امشب

۹ تا و نصف اکس دارم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یا زرتشت کدومشون یعنیچ

ایدت عالیه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ امشب چنتا ترک پلاگ بذار چنلت داشی

خواهر کارلو

بنظرتون کی میتونه باشه

درود به شرفت