uz
Feedback
D Rez

D Rez

Kanalga Telegram’da o‘tish
231
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
+430 kunlar
Postlar arxiv
بچها

ریدم

بگو آقا بگو هیتر بسوزه

ریا میشه داش

همش همین؟

sticker.webp0.58 KB

زاویه خودتان

دیشب داشتیم پلاگ گوش میکردیم دوستان جاتون خالی

داداش ما نوبیم تو کصبازی خب

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ۹ تا و نصف اکس دارم : کم کار شدی داشی اکسم ازت جلو زد

آقا از کدوم زاویه

آقا جریان دیشب رو تعریف کن

خوش بگذره امشب

۹ تا و نصف اکس دارم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یا زرتشت کدومشون یعنیچ

ایدت عالیه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ امشب چنتا ترک پلاگ بذار چنلت داشی

خواهر کارلو

بنظرتون کی میتونه باشه

درود به شرفت