en
Feedback
231
Subscribers
+124 hours
+27 days
+430 days
Posts Archive
وای

ریدم نه

😱😱😱😱

رضا عمسه کیرشو برام فرستاده

بچها

ریدم

بگو آقا بگو هیتر بسوزه

ریا میشه داش

همش همین؟

sticker.webp0.58 KB

زاویه خودتان

دیشب داشتیم پلاگ گوش میکردیم دوستان جاتون خالی

داداش ما نوبیم تو کصبازی خب

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ۹ تا و نصف اکس دارم : کم کار شدی داشی اکسم ازت جلو زد

آقا از کدوم زاویه

آقا جریان دیشب رو تعریف کن

خوش بگذره امشب

۹ تا و نصف اکس دارم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یا زرتشت کدومشون یعنیچ

ایدت عالیه