පන්නරය CHEM by Navinxth 🫶
Open in Telegram
487
Subscribers
+324 hours
+67 days
-530 days
Data loading in progress...
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
December '24
December '24
+1 552
in 23 channels
November '24
+527
in 12 channels
Get PRO
October '24
+575
in 3 channels
Get PRO
September '24
+350
in 5 channels
Get PRO
August '24
+101
in 0 channels
Get PRO
July '240
in 1 channels
Get PRO
June '240
in 2 channels
Get PRO
May '24
+5
in 0 channels
Get PRO
April '24
+495
in 0 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 18 December | +49 | |||
| 17 December | +11 | |||
| 16 December | +24 | |||
| 15 December | +18 | |||
| 14 December | +24 | |||
| 13 December | +13 | |||
| 12 December | +40 | |||
| 11 December | +298 | |||
| 10 December | +24 | |||
| 09 December | +193 | |||
| 08 December | +113 | |||
| 07 December | 0 | |||
| 06 December | 0 | |||
| 05 December | +386 | |||
| 04 December | +270 | |||
| 03 December | +14 | |||
| 02 December | +30 | |||
| 01 December | +45 |
Channel Posts
📍 *සත්ව ආකාරය හා ක්රියාකාරීත්වය ආරම්භය*
📺 Live පංතිය
🕖 *සෙනසුරාදා රාත්රී 8.00*
LAKMAL CHAMARA| NO.01 BIOLOGY is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
💙 *Join Zoom Meeting*
https://us02web.zoom.us/j/85939166998
Meeting ID: 859 3916 6998
Passcode: 1111
*සත්ව ආකාරය කියන්නේ AL පේපරේ ලකුණු 36%ක්, හොදම ආරම්භයක් ගමු ළමයී.* ❤
| 2 | Anything for you cudda වෙන්න නම් හරිම තැනින් කතා කරන්න 😁 | 133 |
| 3 | මේ මාසෙ ඉඳන් ආයෙත් මේකෙ වැඩ පටන් ගන්න ඕන 🥹...
පහුගිය ටිකේ පොඩ්ඩක් හිර උනා 🫠🥰
සමාවෙන්න ඕන ඒකට | 125 |
| 4 | Result එන්නත් ළඟයි නේද 🙊 | 115 |
| 5 | 📳 *Live එකට එන්න..*
ශාක ආකාරය හා ක්රියාකාරීත්වය - *කද,මුල ප්රාථමික වර්ධනය හා ද්විතීයික වර්ධනය*
Time: *Apr 21, ඉරිදා රාත්රී 08:00*
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/88941308815
Meeting ID: 889 4130 8815
Passcode: 111
⚠️ *miss කරගන්න එපා*
🔆🔆 කද,මුලක් ඇදගන්න බැරි නම්
🔆🔆 ද්වීතියික වර්ධනය බැරි නම් live එකට එන්න.. | 232 |
| 6 | පට්ට වැදගත් දෙයක් කියන්නද 😁😁 | 202 |
| 7 | සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා !!! 🥰 | 251 |
| 8 | සුභ උදෑසනක් 🥰 | 248 |
| 9 | උත්තරේ ජලීය ලුණු ද්රාවණය 😁 | 242 |
| 10 | අන්තර් අණුක බල ප්රභලතාව එක්ක බැලුවොත් ජලීය ලුණු ද්රාවණයක සහ CCl4 මාධ්යයෙ තියෙන අයඩින් ද්රාවණයක අතරෙන් තාපාංකය වැඩි කාගේද | 258 |
| 11 | ගුඩ් මෝනින් 🥰 | 248 |
| 12 | මා ඉතින් යන්න යනවා.........🫠 | 294 |
| 13 | No text... | 346 |
| 14 | මේ පාර සාමාන්ය පෙළ ලමයින්ට කරපු කතාවක චූටි කොටසක් 🥰 ඔයාලටත් වටින දේවල් ඇති | 287 |
| 15 | Good Morning All
Channel එකෙන් ඔයාලට Explain කරල දාන්න ඕන ඔයාලට අමාරු Points මොනවාද | 303 |
| 16 | ලස්සන චූටි වැඩක් කරා 🥰
Good Morning All | 300 |
| 17 | මේ තියෙන්නෙ first shy එකට සති දෙකකට කලිම් ලකුණු 🫠🫠🫠...
Mcq 11යි හරි 🫠🫠...හැබැයි AL එකේ 31 ක් හරි 😁... ලොකුම improvement එකක් නෙමෙයි ...හැබැයි මම මාව සහ මගෙ ධාරිතාව අදුරගත්ත තැන ඕක 🥰
Try කරල බලන්න.....ආස හිතෙයි 🥰 | 269 |
| 18 | ඔයාලා physical chemistry කරනවද ?
කරන්නෙ නෑ..?
Wwuuu.....how sad
Very very sad 😪
Physical ටිකක් try කරල බලන්න.....
ආස හිතෙයි 🥰 | 241 |
| 19 | විශාලම බන්ධන කෝණය තීන්නෙ, | 273 |
| 20 | කෝමද දැන් වැඩ කරනව ඒම නේද 😌. මොනාද ඔයාලට තියෙන ප්රශ්න වැඩ කරද්දි ඒම කියල කියන්න බලන්න 🥰 | 280 |
